04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۳۱1057

اقتصادی

توسط یک سرمایه گذار آلمانی کارخانه کشت و صنعت چوب در شوش احداث می شود

فرماندار شهرستان شوش گفت : کارخانه کشت و صنعت چوب با رایزنی با یک سرمایه گذار و شرکت آلمانی در شهرستان شوش احداث می شود.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست با سرمایه گذار شرکت آلمانی AGT  با اشاره به ثبت جهانی محوطه های باستانی شوش توسط سازمان یونسکو گفت :‌ ظرفيت گردشگري استثنايي شوش همه ساله پذیرای گردشگران زیادی از کشورهای مختلف دنیا از جمله آلمان می باشد که نشان از شرایط خوب حاکم بر کشور ایران دارد.

 

وی گفت: امروزه شرایط بین المللی بستر همکاری های خوبی را  برای دو کشور فراهم آورده است و ما نیز آمادگی داریم تا شرایط سرمایه گذاری در شهرستان را برای متقاضیان این امر فراهم نمایم و در این خصوص همکاری جدی را به عمل خواهیم آورد.

 

"نجاتی" دسترسی به بازار کشور عراق را از دیگر ظرفیت های این منطقه برشمرد و اظهار نمود: با پیگیری های بعمل آمده در آینده ی نزدیک شاهد راه اندازی بازارچه ی مرزی با کشور عراق خواهیم بود که این امر می تواند یک بازار خوب در زمینه ی صدور محصولات mdf به کشور عراق را فراهم آورد.

 

وی ادامه داد: از تمامی متقاضیان براي سرمايه گذاري در بخش‌هاي مختلف گردشگري، صنايع تک محصولی، چوب  و صنایع وابسته و ساير بخش‌هاي اقتصادي در شهرستان شوش استقبال مي‌کنيم.


 

فرماندار شهرستان شوش گفت: در صورت موافقت کلی این کارخانه در زمینی به مساحت 600 هکتار با سرمایه گذاری 60 میلیون یورو در شهرک صنعتی این شهر احداث می شود.

 

وی زمینه اشتغالزایی احداث این کارخانه را بیش از 600 نفر به صورت مستقیم عنوان کرد و افزود: منطقه شمال استان خوزستان با برخورداری از ظرفیت بالا در بخش کشاورزی ، دارای پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در این بخش می باشد.

 

"نجاتی" ابراز اميدواري کرد با افزايش سرمایه گذاری و مبادلات ايران و آلمان در عرصه‌هاي مختلف اقتصادی این دو کشور می تواند شرکای خوبی برای هم باشند و ميزان روابط بيش از پيش شود.

 

در ادامه "جوچن داتر" سرمایه گذار آلمانی و رییس کارخانجات صنعتی AGT آلمان از آمادگی ساخت شرکت کشت وصنعت صنایع چوب در شهرستان شوش خبر داد وگفت: این شرکت با سابقه ی بیش از 150 سال پروژه های بزرگی را در کشورهای آلمان و ترکیه انجام داده است.

 

وی گفت: شوش از ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه ی تولیدات چوب وصنایع وابسته بر خوردار است که انتظار می رود با فراهم شدن شرایط در آینده ایی نزدیک شاهد راه اندازی یک کارخانه با ظرفیت تولید 550تن چوب در روز باشیم.

 

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست