05192024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۲۳2362

استفاده از ظرفیت های شهرستان در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال

فرماندار شوش گفت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت های  شهرستان‌ استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) و بزرگداشت روز پدر در شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان اقتصاد مقاومتی در شعارهای سال مقام معظم رهبری را کلیدی‌ترین شعار دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال گذشته را اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرده بودند و امسال نیز به‌عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

وی گفت: موضوع اقتصاد یکی از مسائل اصلی و دغده ی مسولان نظام می باشد که هرسال نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد.

وی گفت: رهبری با نام گذاری هرسال نقشه ی راه را برای همه مسئولان مشخص می نماید.

"نجاتی" اظهار داشت : همه مسئولان و خصوصا دولت یازدهم در راستای تحقق این شعار تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند نسبت به افزایش تولید واشتغال گام های موثری را بردارند.

فرماندار شهرستان شوش گفت: امروزه در هر سطح و حوزه از کشور می توانیم با کار و تلاش و همچنین استفاده از دانش و توان داخلی موضوع اقتصاد مقاومتی را اجرا و تحقق بخشیم.

وی گفت: یکی از موضوعات اساسی در حال حاضر کم‌توجهی به مسئله تولید داخلی است که هر به هراندازه که به مسئله تولید داخلی توجه شود در کنار آن نیز برای جوانان اشتغال ایجاد می‌شود.

"نجاتی" با بیان اینکه خرید کالای داخلی در افزایش اشتغال و تولید موثر است، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مردم نیز باید نسبت به استفاده از تولیدات داخلی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان شوش از مسوولان استان خصوصا استاندار خوزستان در خواست نمودن تا همه ی شرکت های فعال،هتل ها ،رستوران ها ، مسافرخانه ها و همچنین اصناف مواد مصرفی لبنیاتی را از شرکت پگاه خوزستان خریداری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی بازارچه مرزی مشترک با کشور عراق زمینه ی صادرات محصولات لبنی شهرستان شوش تحقق خواهد یافت که نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار خواهد داشت.

در ادامه "علی خلیلی" مدیر عامل شرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان نیز ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت گفت: گفت: تلاش شبانه روزی همه کارکنان زحمتکش این مجموعه سبب گردید تا شرکت شیر پگاه خوزستان به دلیل تولید محصولات با کیفیت برتر، منتخب دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردد.

وی صریح کرد: شرکت پگاه خوزستان علاوه براینکه در زمینه های ارتقاء کیفی و کمی محصولات تلاش های بسیاری را مبذول داشته است، در خصوص دارایی و پرداخت به موقع مالیات نیز به عنوان واحد نمونه کشوری شناخته شده است و همین عامل سبب گردیده تا بتواند جایگاه ویژه ای را در سطح کشور کسب نماید و امروز به عنوان برند محبوب شناخته شود.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست