04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۰۲۱2093

بیانیه ی بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

دفتر فرهنگی بنیاد مهدویت شهرستان شوش  به مناسبت ارتحال عالم مجاهد و ربانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیانیه‌ و پیام تسلیتی صادر کرد.

 

به گزارش خبرنگار ؛ خدایار رضایی میرقائد مسئول دفتر بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش به همراه دیگر اعضای هیئت امنای  این دفترمشترکاً بیانیه ای به مناسبت ارتحال عالم مجاهد و ربانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام صادر نمود .

 

مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

 

« يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ، ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً ، فَادْخُلِي فِي عِبَادِي ، وَادْخُلِي جَنَّتِي ــ اى نفس مطمئنه ، خشنود و خداپسند به سوى پروردگارت بازگرد ، و در ميان بندگان من درآى ، و در بهشت من داخل شو // آیات 27 الی 30 تز سوره ی والفجر »

 

ضایعه دلخراش ،  ناگهانی و اسفبار رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب بهت و حیرت و اندوه همه علاقمندان به انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی گردید.

 

خبر در گذشت آن عالم ربانی، مجاهد بزرگ، رفیق صدیق ، یار ، همسنگر و همراه حضرت امام خمینی(ره)  و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» و یکی از استوانه های تأثیر گذار پیروزی انقلاب اسلامی از آن جهت مایه حزن ، اندوه ، تأسف و تأثر است که نظام اسلامی یکی از تاثیرگذار ترین شخصیت های تاریخ ساز و سیاستمدار عصر حاضر خود را از دست داد و در واقع آخرین یار وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری از بین ما رفت و به ملکوت اعلی پیوست .


 

دفتر فرهنگی بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش ، ارتحال مجاهد و مبارز بزرگ انقلاب و مرد صحنه های سخت و دشوار آیت الله هاشمی رفسنجانی را که به صورت ناباورانه و ناگهانی به دیار باقی شتافت را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار و مظلوم ایشان وملت بزرگ ایران تسلیت گفته و برای تمامی دوستداران ایشان صبر جمیل را مسئلت می نماید.

 

بی شک خدمات شایسته این مبارز و سیاست مدار بزرگ در قبل و بعد از انقلاب بر احدی پوشیده نیست. وی مصلح واقعی جامعه و دلسوز انقلاب، امام و رهبری بود که در بزنگاه های حساس از بحران های سیاسی اوایل انقلاب و جنگ هشت سال گرفته تا مشکلات شدید اقتصادی و توطئه های بدخواهان، با مدیریت توانمند و مدبرانه خود نقشی تاثیر گذار در اداره کشور داشت و همچون سکانداری توانمند، کشتی نظام و انقلاب را به سلامت از طوفانهای سهمگین عبور داد.

 

این خلا جبران ناپذیر اندوهی بی التیام است و بی شک فقدان این مجاهد وارسته در مدیرت آینده کشور ملموس تر خواهد بود چرا که هاشمی رفسنجانی به مفهوم واقعی نقطه اتکا و نماد اعتدال و اصلاح و پیشرفت سازندگی کشور بود که همواره در بحران های سیاسی گذشته نظام مایه آرامش خاطر مسئولین و مردم بود.

 

دفتر فرهنگی بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش دانیال(ع) ،  ارتحال ناگهانی ایشان را تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات و رحمت و مغفرت را برای ایشان خواستار است و از ملت بزرگ ایران اسلامی می خواهد که یک صدا به پاس احترام به این سردار بزرگ سازندگی روز سه شنبه در تشیع پیکر ایشان از مقابل دانشگاه تهران شرکت کرده و با حضور بی نظیر خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم بزنند و ادای دینی به مقام شامخ این استوانه انقلاب بنمایند.

 

خدایار رضایی میرقائد

 

مسئول دفتر فرهنگی بنیاد فرهنگی مهدویت شهرستان شوش

 

و هم چنین :

 

کریم ستاوی (دبیر) ـ عباس کرم الهی (مسئول انفورماتیک ) ـ دکتر علیرضا کریمی(مسئول تحقیق و پژوهش) ـ سید عبدالحسین چریم(مسئول آموزش ) ـ مریم ستاوی مسئول واحد خواهران) و ......

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست