05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۳۱1717

ضیافت افطاری که جمعی را بدون صرف شام راهی خانه کرد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یکشنبه 30 خرداد 1395 بعد از نماز مغرب و عشاء به همت مؤسسه ی خیریه ی آل یاسین و با همکاری اداره ی بهزیستی مراسم جشنی در پیام ارمغان (بانوان) شوش با حضور برخی از مسئولین ادارات و 900 دانش آموزمقاطع تحصیلی ابتدایی ـ متوسطه ی اول و دوم برگزار شد .

 

در این مراسم جشن « مسابقات طناب کشی ـ ایستگاه عکس با موضوع مواد مخدر و عفاف و حجاب ـ اجرای موسیقی و اجرای نمایش شب ناکوک کاری از گروه تئاتر اندیشه نوشته ی مهدی شوهانی به کارگردانی مصطفی کرمی اجرا شد .

 

اما این جشن کام برخی از روزه داران و خصوصا جمعی از مسئولین ادارات نظیر « رامین کیانی رئیس اداره ی بهزیستی ، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و ... » را به خاطر مدیریت نکردن توزیع شام افطاری  تلخ نمود و بدون صرف شام اعصای افطاری را بر لقایش بخشیدند و به خانه برگشتند .

 

چند  نفر دیگر از مسئولین که بین آنها « حاج آقا عفری امام جمعه ی موقت ـ شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عبدالزهرا برهانی رئیس دفتر نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و جعفر چعبی زاده مدیر مؤسسه ی خیریه ی امیرالمؤمنین » حضور داشتند ، نهایتا یکی از مسئولین رفت و چهر پسر غذا گرفت تا همچون سایر مسئولین بدون صرف شام به خانه نرفته باشند .



 

دلیل این نا بسامانی حمله ورشدن دانش آموزان به ماشین حامل توذیع غذا بود که متأسفانه برخی چند غذا را گرفته و علاوه بر اینکه شخصاً صرف نمودند با پلاستیک به خانه بردند و در مقابل عده ای بدون شام ماندند .

 

امید است از این به بعد با ظرفیت کمتری در یک سالن سرپوشیده مؤسسات خیریه ضیافت شام افطاری داشته باشند که حرمت ماه مبارک رمضان خدشه دار نشود .


 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست