11222024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۳۱۹5126

امام جمعه ی شوش گفت : « اتفاقا سرمایه های صهیونیست ها وغربی ها در کشور ما همین آدم هایی هستند که الآن صهیونیست ها و غربی ها تلاش می کنند با تصویب قطعنامه رأی آنها را بیشتر بکنند

ارسال فایل صوتی خطبه ها ـ دانیال فلاحی زاده

عکس ـ دانیال فلاحی زاده

تایپ خبر ـ غباس کرم الهی

 

به همت ستاد برگزاری نماز جمعه ی شهرستان شوش ؛ نمازسیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه این هفته جمعه 18 خرداد ماه 1403 همزمان با« سالروز شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) جوادالائمه به مجری گری « عبدالامیر بشکار » ـ تلاوت قرآن« محمد رضا تریچی » مؤذنی « علی دیناروند  » و قرائت زیارت آل یاسین توسط « حاج عبدارحیم انصاری» به امامت «حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده»  در شبستان آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع)  برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ با حضور« آیت الله سید محمد امام زعیم حوزه های علمیه ی شهرستان های شوش و کرخه ـ مهندس سید مهدی چلوی معاونتسیاسی ، امنینی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش ـ سرهنگ محمد محمدی فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان شوش ـ  حجت الاسلام شیخ عارف  آل کثیر رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ـ عامر الهایی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش ـ غلامحسن نظری رئیس کمیته ی حضرت امام خمینی (ره) شوش ـ عیسی ناصر رئیس مرکزآمورش فنی و حرفه ای شهرستان شوش ـ  فروغ پور احمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده ـ دکتر حمیلا چرنگ عضو شورای اسلامی شهر شوش ـ جمعی از اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع)  ـ جمعی از عشایرغیورعرب ؛ لر و بختیاری  ؛ جمعی از هنرمندان ، اصحاب رسانه و مطبوعات ؛جمعی  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بانوان»؛  نماز جمعه ی شهرستان شوش به امامت حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل در شبستان آستانه حرم دانیال نبی(ع) برگزار شد .


امام جمعه ی شهرستان شوش همچون هفته های گذشته با چند دعا از جمله دعای سلامتی آقا امام زمان سخنان خود را آغاز نمود و گفت : « ٱلحَمدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلعَلَمِينَ ، اَلْحَمْدُ لِلهِ بِجَمِیعِ مَحَامِدِهِ كلِّهَا عَلَی جَمِیعِ نِعَمِهِ كلِّهَا الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِی لا مُضَادَّ لَهُ فِی مُلْكهِ وَ لا مُنَازِعَ لَهُ فِی أَمْرِهِ الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِی لا شَرِیك لَهُ فِی خَلْقِهِ وَ لا شَبِیهَ [شِبْهَ] لَهُ فِی عَظَمَتِهِ وَ نحمده نَسْتَعِينُهُ وَ نَسْتَغْفِرُهُ وَ نَسْتَهْدِيهِ وَ نَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ شُرُورِ أَنْفُسِنَا وَ مِنْ سَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا مَنْ يَهْدِی اللَّهُ فَلَا مُضِلَّ لَهُ وَ مَنْ يُضْلِلْ فَلَا هَادِيَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ انْتَجَبَهُ . الحمد لله رب العالمین وصلی الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین المعصومین سیما بقیة الله في الأرضین واللعن علی أعدائهم إلی یوم الدین ، رُوحِی وَ اَرْواحُ الْعَالَمیِنَ لِتُرابِ مَقْدَمِه اَلْفدَاء .... اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن ، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی ، هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی كُلِّ سَاعَةٍ ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ ، دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ ؛طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا”.... اوصيکم عبادالله و نفسي بتقوي الله » . ابتدا خود و بعد شما برادران و خواهران ایمانی و نمازگزار را دعوت به تقوای الهی می کنم .  


 

امام جمعه ی شهرستان شوش در ابتدای سخنان خود در خطبه ی اول به سالرئز شهادت حضرت امام محمد تقی جوادالامه  اشاره کرد و گفت : در این خصوص چند کلامی را با شما نمازگذاران در میان می گذارم  محمد بن علی بن موسی مشهور به امام جواد و امام محمدِ تقی (۱۹۵-۲۲۰ق) امام نهم شیعیان اثناعشری است. کنیه او ابوجعفر و ملقب به جواد و ابن‌الرضا بود. ملقب شدن او به جواد را به علت کثرت بخشش و احسان او دانسته‌اند. امام جواد هفده سال امامت کرد که با حکومت مأمون عباسی و معتصم عباسی همزمان بود. براساس نقل بیشتر منابع، امام جواد(ع) در آخر ذی‌القعده سال ۲۲۰ق در ۲۵سالگی، به شهادت رسید. در میان امامان شیعه، وی جوان‌ترین امام در هنگام شهادت بوده است. او در کنار جدش موسی بن جعفر(ع) در مقبره قریش در کاظمین به خاک سپرده شد.  سنّ کمِ امام جواد (هشت‌سالگی) در هنگام امامت، سبب شد شماری از اصحاب امام رضا(ع)، در امامت او تردید کنند: برخی عبدالله بن موسی و عده‌ای احمد بن موسی شاهچراغ را امام خواندند و گروهی به واقفیه پیوستند؛ اما بیشتر آنان امامت محمد بن علی(ع) را پذیرفتند.


 

وی افزود : رتباط امام جواد(ع) با شیعیان بیشتر از طریق وکیلانش و به شکل نامه‌نگاری انجام می‌شد. در دوره امامت او، فرقه‌های اهل‌حدیث، زیدیه، واقفیه و غُلات فعالیت داشتند. امام جواد(ع)، شیعیان را از عقاید آنان آگاه و از نماز خواندن پشت سر آنها نهی می‌کرد و غالیان را لعن می‌نمود. مناظرات علمی امام جواد(ع) با عالمان فرقه‌های اسلامی در مسائل کلامی، همچون جایگاه شیخین (عُمر و ابوبکر) و مسائل فقهی مانند حکم قطع‌کردن دست دزد و احکام حج را از مناظرات معروف امامان شیعه می‌دانند. از امام جواد، تنها حدود ۲۵۰ حدیث نقل شده است که علت آن را عمر کوتاه و نیز تحت کنترل بودن او می‌دانند. راویان و اصحاب او را نیز از ۱۱۵ تا ۱۹۳ تن شماره کرده‌اند. احمد بن ابی‌نصر بزنطی، صفوان بن یحیی و عبدالعظیم حسنی از جمله اصحاب امام بودند.


 

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل یاد آور شد : در منابع شیعی،‌ کراماتی همچون سخن گفتن هنگام تولد، طی‌ُالارض، شفادادن بیماران و استجابت دعا، برای امام جواد(ع) نقل شده است. عالمان اهل‌سنت نیز شخصیت علمی و معنوی امام جواد(ع) را ستوده و برای او احترام قائل‌اند. بیش از ۶۰۰ اثر علمی درباره امام نهم به زبان‌های مختلف منتشر شده است. وفاة الامام الجواد، مُسند الامام الجواد، موسوعه ی الامام الجواد(ع) ، الحیاة السیاسیة للامامِ الجواد و حیاة‌ الامام محمد الجواد از جمله این آثار هستند.


 

خطیب نماز جمعه ی شهرستان شوش به روایتی درمورد اخوت امیرالؤمنین با رسول الله(ص) اشاره کرد و گفت : عقد اخوت پیامبر(ص) با علی(ع) برتری امیرالمومنین را بر همگان ثابت کرد . روز دوازدهم ماه مبارك رمضان، يكي از روزهاي مبارك است كه در آن، افضليت و برتري اميرالمؤمنين علي (ع) بار ديگر بر همگان ثابت شد و بنا بر نقل شيخ مفيد در مسار الشيعه ی، پيامبر گرامي اسلام (ص) ، در قالب عقد اخوت بين مؤمنين و بين خود و اميرالمؤمنين علي (ع) ، به همگان فهماند كه جزامام علي (ع)  كسي شايستگي پيشوايي بر مسلمين را ندارد. شرح اين واقعه تاريخي را در نوشتار آيت الله صافي گلپایگانی مي‌خوانيم: « يكي از مسائلي كه پيامبر اكرم (ص) از آغاز دعوت به آن توجه و عنايت خاصي داشتند، مسأله اخوّت ديني بود تا جايي كه آن را از اركان مهم و پايه‌هاي استوار اجتماع زنده مسلمانان مي‌دانستند و به وسيله آن، كينه‌ها و دشمني‌هاي ديرينه را از بين بردند.» از جمله كارهايي كه به منظور جوشش و همبستگي كامل‌تر و بيدار شدن شعور اسلامي و حكمت‌هاي ديگر انجام دادند، اين بود كه بين هر دو نفر از مهاجرين، عقد اخوّت بستند؛ چنان‌كه بين هر دو نفر از مهاجرين و انصار نيز پيمان برادري برقرار كردند. بنابر نقل شيخ مفيد در مسار الشيعة، در روز دوازدهم ماه مبارك رمضان، پيامبر اكرم (ص) بين اصحاب، عقد اخوّت قرار داد و بين خود و علي (ع) نيز پيوند برادري برقرار كرد.


 

امام جمعه شوش افزود :  بين هر دو نفر كه با هم تجانس داشتند و از لحاظ افكار و آرا به هم شبيه بودند، عقد اخوّت برقرار شد و با اين كار در حقيقت، خانواده‌ها و قبايل و عشاير، به هم مرتبط و متّصل شدند. اين اقدام پيامبر(ص) هم از جنبه سياسي و اجتماعي هم از جهت به هم پيوستن جامعه نوزاد اسلامي، بسيار با ارزش و سودمند بود و زمينه‌اي براي اخوّت عامّ مسلمانان و برادري همگاني و جهاني جامعه بشريّت شد. البته چنان كه از كتب تاريخ و حديث استفاده مي‌شود، عقد اخوّت چندين بار صورت گرفت: يك بار بين مهاجرين ، يك بار در ابتداي ورود به مدينه طيّبه بين مهاجر و انصار ، و بار ديگر هنگام نزول آيه ی «اِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ اِخْوَة» ، در «يَوْمُ الْمُباهَلَة».و اما موضوعي كه در اين صحنه‌هاي مودّت‌ساز و محبّت‌آفرين، جالب و با اهمّيّت بود، انتخاب حضرت امام علي (ع) توسّط پيامبر (ص) به برادري خود بود.پيامبر (ع) همه را با هم برادر كرد و به گفته بسياري از مورّخان و محدّثان، افرادي را كه هم طراز و هم رتبه بودند، برادر قرار داد بر اين اساس، براي خود نيز بايد برادري انتخاب مي‌كرد. به راستي آن كس كه لايق و شايسته اين مكرمت باشد، كيست؟ و آن كس كه بتواند، قرين و هم طراز پيامبر (ص) باشد (جز در مقام نبوّت) چه شخصيّتي است؟اين انتخاب، يك انتخاب ساده نبود. يقيناً پيامبر صلّي الله عليه وآله كسي را براي خود انتخاب مي‌كرد كه از هر جهت شايسته باشد؛ برادري كه همفكر و هماهنگ و هم زبان با او باشد و نسبت به جان و مال و هر چه دارد فداكار باشد و بتواند حقّ برادري رسول خدا را ادا كند.آري، به غير از علي، كسي لايق چنين مقامي نبود كه پيامبر در حقّش فرمود: «اَنْتَ مِنّي بِمَنْزِلَةِ هارُونَ مِنْ مُوسي اِلّا اَنَّهُ لا نَبِيّ بَعْدي» علاوه بر علماي شيعه، محدّثان مشهور و مورّخان معروف و نويسندگان كتب سيره اهل سنّت، مانند «حلبي»، «زيني دحلان» و «ابن هشام»، حديث اخوّت را روايت كرده‌اند.هر كس كه درباره اين موضوع، به كتب شيعه و سنّي رجوع كند، يقين حاصل مي‌كند كه پيامبر (ص) از بين همه اصحاب و خويشان، يگانه كسي را كه به اخوّت و برادري خود برگزيد، امام علي (ع) بود و هر كس جز علي چنين ادّعايي كند، كذّاب و دروغگو است؛ چنان كه احدي نيز به جزامام علي (ع) ادّعاي اين فضيلت را نكرد و اين امتياز كه متضمّن ساير فضايل است، مخصوص آن حضرت مي‌باشد. پيامبر (ص) انتخاب خود را در چندين مكان مختلف صريحاً اعلام فرمودند:« هنگام عقد اخوّت بين مهاجرين ـهنگام عقد اخوّت بين مهاجرين و انصار ـ هنگام نزول آيه «اِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ اِخْوَةُ»  ـ روز مباهله» .


 

حجت الاسلام شیخ مهدی غلیزاده اصل در ادامه گفت : اين انتخاب، بر اساس وحي و انتخاب خدا بود. خدا بين پيامبر صلّي الله عليه وآله و علي عليه السّلام برادري قرار داده بود؛ چنان كه در «ليلة المبيت»، شبي كه مشركان مي‌خواستند پيغمبر را بكشند و علي جان خود را فداي جان پيامبر كرد و در بستر آن حضرت خوابيد ـ به شرحي كه در كتب معتبر اهل سنّت است ـ خدا در ضمن وحي كه به جبرييل و ميكاييل كرد، فرمود: «اَفَلا كُنْتُما مِثْلَ عَلي بْنِ اَبيطالِب اخَيْتُ بَيْنَهُ وَ بَيْنَ مُحَمَّد» در سيره «ابن هشام»، از «ابن اسحاق» روايت شده است كه پيامبر صلّي الله عليه وآله بين اصحابش از مهاجر و انصار، برادري برقرار كرد. سپس فرمود: پناه بر خدا كه از پيغمبر سخني كه نفرموده باشد، بگوييد. «تَآخَواْ فِي اللهِ اَخَوَيْنَ اَخَويْنَ؛ در راه خدا، دو نفر دو نفر با يكديگر برادر شويد.» سپس دست علي بن ابيطالب را گرفت و فرمود: «هذا اَخي؛ اين برادر من است.» پس رسول خدا (ص) سَيِّدُ الْمُرْسَلينَ وَاِمامُ المُتَّقينَ وَرَسُولُ رَبِّ الْعالَمينَ كه نظير و مانندي در بين بندگان خدا ندارد، با علي بن ابي طالب برادر هستند. «ابن اثير» در «اُسْدُ الْغابَه» مي‌گويد: پيامبر صلّي الله عليه وآله دو مرتبه بين خود و علي عليه السّلام برادري قرار داد، زيرا بين مهاجرين برادري قرار داد و سپس بين مهاجر و انصار، و در هر بار به علي عليه السّلام فرمود: «اَنْتَ اَخي فِي الدُّنْيا وَالاخِرَة؛ تو در دنيا و آخرت برادر من هستي.» متون و اسناد احاديث اخوّت در جوامع سنّي و شيعه بسيار است، به طوري كه در كتب «سنن ترمذي»، «ابن ماجه»، «مستدرك» و «تاريخ طبري»، «مسند احمد»، «مجمَعُ الزوايد»، «طبقات ابن سعد»، «الدر المَنْثُور»، «رياض النَّضرة» و «فضائل الخمسة»  به طور مفصّل شرح داده شده است. دلها را ببریم کربلا ، حرم سید الشهدا ، برای حسین گریه کنیم (یاد امام ، شهدا، اموات فیض ببرند ).به یاد آن ساعتی که عمه سادات زینب آمد قتلگاه صدازد: برادر می خواهم صورتت را ببوسم اما سر در بدن نداری ، یک وقت دختر علی خم شد لبها را گذاشت بر رگهای بریده با سوز دل حسین را صدا زد ، همین طور که با بدن برادر حرف می زد ، سکینه ناز دانه آمد جلوی عمه ، دید عمه اش یک بدن بی سر را بغل گرفته دارد گفتگو می کند تا این منظره  را دید صدا زد : «عَمِّتی هذا نَعشُ مَن ؟» این بدن کیه داری با او حرف می زنی ؟ فرمود :«نَعشُ اَبیکِ الحسین » سکینه جان این بدن بابایت حسین ، خودش را انداخت روی بدن بابا ، نگفت بابا مرا تازیانه می زنند ، نگفت تشنه ام ، صدا زد : بابا پاشو دارند عمه ام را می زنند ، (رحمت خدا بر این ناله ها ).آی گریه کننده های امام حسین ، شما دیدید اگر کسی عزیزی از دست بدهد اگر زن باشد زنها می آیند او رابا عزت ازکنار بدن عزیزش دور می کنند دلداری می دهند ، اما دختر ابی عبدالله را با تازیانه از کنار بدن بابا جدا کردند .خدایا بارپروردگارا عاقبت همه ی ما را ختم به خیر بگردان ـ ظهور امام زمان(عج) را نزدیک و نزدیک تر بگردان  ـ ما را از یاران واقی آن حضرت قرار بده ـ رهبر معظم انقلاب ما طول عمر با عزت عنایت بفرما ـ شر اشرار را به خودشان باز گردان ـ اسلام و مسلمین را نصرت عنایت بفرما ـ در دنیا زیارت اهل بیت و در آخرت شفاعتشان را نصیب همه ی ما برگردان


 

امام جمعه ی شهرستان شوش در آغاز خطبه ی دوم گفت : «بسم‌اللَّه الرّحمن الرّحیم‌ الحمدللَّه ربّ العالمین. بارئی الخلائق اجمعین. والصّلاة والسّلام علی سیّدنا و نبیّنا و حبیب قلوبنا و شفیع ذنوبنا و طبیب نفوسنا ابی‌القاسم‌ محمّد و علی آله الأطیبین الطاهرین المعصومین سیّما بقیةاللَّه فی الارضین . روحی و اَرواحُ العالَمین لِتُرابِ مَقدَمِهِ الفِداء.الحمد للّه ربّ العالمين و الصّلاة و السّلام على سيّدنا و نبيّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على ءاله الأطيبين الأطهرين سيّما بقيّةاللّه فى الأرضين و صلّ على علىّ اميرالمؤمنين و فاطمة الزّهراء سيّدة نساءالعالمين و صلّ على الحسن و الحسين سيّدى شباب اهل الجنّة و على علىّ‌بن‌الحسين و محمّدبن‌علىّ و جعفربن‌محمّد و موسى‌بن‌جعفر و علىّ‌بن‌موسى و محمّدبن‌علىّ و علىّ‌بن‌محمّد و الحسن‌بن‌علىّ و الخلف القائم المهدىّ حججك على عبادك و امنائك فى بلادك و صلّ على ائمّة المسلمين و حماة المستضعفين و هداة المؤمنين..... اوصيکم عبادالله و نفسي بتقوي الله . »  بار ديگر ابتدا خود و بعد شما برادران و خواهران ایمانی و نمازگزار را  به تقوای الهی دعوت می کنم .


 

امام جمعه ی شهرستان شوش در ادامه ی خطبه ی دوم خطاب به نمازگذاران گفت : « انسان باید توکل و اعتمادش به خدا باشد » اينكه مي گويند: حتي نمك سفره تان را از ما بخواهيد، آيا حديث است؟ در چه كتابي آمده؟ در شرح آغا جمال الدين خوانساري بر غرر الحكم و درر الكلم آمده: حق تعالى دوست دارد كه: بنده هر چيزى را از او سئوال كند حتّى نمك آش را چنانكه در حديث وارد شده است« يَا مُوسَى سَلْنِي كُلَّ مَا تَحْتَاجُ إِلَيْهِ حَتَّى عَلَفَ شَاتِكَ وَ مِلْحَ عَجِينِكَ»/// اي موسي همه چيز را از من بخواه حتي علف گوسفندت و نمك خميرت را. اما اهل بيت چون واسطه فيض خدا هستند و خداوند به واسطه آنها به بندگان روزي مي دهد.» از اين جهت توصيه شده كه همه چيز را از اين واسطه بخواهيد. زيرا وساطت آنان در فيض كلي است و همه فيض ها از كوچك و بزرگ از طريق آنان به خلايق مي رسد و طريق ديگري نيست. اما ارتزاق از طريق اهل بيت، نمي دانيم منظور شما چيست؟ اگر منظور اين است كه مثلا از طريق مداحي يا روضه خواني و ... رزق و روزي خود را كسب نكند، اين كارها ناپسند نيست به شرط اين مداح يا مرثيه خوان براي رضاي خدا مدح و ثنا يا رثاي اهل بيت بگويد وتعيين مزد نكند و آنچه مردم با رضايت مي دهند را به عنوان هبه بگيرد. شعرايي مثل دعبل و ... از اين طريق روزي مي خوردند، ولي براي مزد مدح و ثنا و رثا نمي گفتند و امامان هم نه به عنوان مزد بلكه  به عنوان هبه به آنان عنايت مي كردند. پیامبر خدا(ص): شستن دستها پیش و پس از غذا، شفایی برای تن و مایه برکت در روزی است.


 

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل افزود : همین نمک ناچیز را هم باید از خدا بخواهید ؛ در زندگی متوکل به کی هستیم ؟ خیلی مهم است که به کی اعتماد می کنیم ؛ در این راستا به دو نکته اشاره می کنم نکته ی اول ؛ در این نسل کشی که صهیونیست ها به راه انداخته و ول کن هم نیستند در نامه که مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکا نوشت ؛ به آنها گفت : شما در سمت درست تاریخ ایستاده اید ؛ اینکه طرف درست تاریخ کجاست؟ کاملا مشخص است طرف درست تاریخ جایی است که اعتمادشان به خدوند است ؛ طرف درست تاریخ به عِده و عُده نیست ؛ به قلدری نیست ؛ درست است که دولت آمریکا و برخی از کشورها پشت سر صهیونیستایستاده اند و از او حمایت می کنند ولی به اینها نیست ؛ قوی تر از فرعون در تاریخ داریم که مرد ؛ قوی تر از نمرود که نیستند ؛ طرف درست تاریخ آنجایی است که اعتمادشان خداوند عالم است ؛ بعضی ها دوباره دارند شروع می کنند ؛ بعضی ها که باید جواب پس بدهند در پیشگاه ملت ؛ مواظب باشید دوباره کلاه سرمان نرود ؛ طرف درست تاریخ این نیست که شما سمت آمریکایی هایی باشی که سازمان ملل کاریت ندارد ؛ شورای امنیت کاریت ندارد ؛ حکام کاریت ندارند؛ این نیست ؛ اگر شورای حکام بر علیه ما حجم صادر کند ؛ اگر شورای امنیت بر علیه ما قطعنامه صادر کند ؛ اگر کشورهای غربی که دستشان به خون جوانان آغشته است آن وقت باید به کار خودمان شک بکنیم که داریم مسیر را اشتباه می رویم ؛ حواستان باشد ؛ امام فرمود « هر وقت آمریکایی ها از ما تعریف کردند بدانید مسیر را اشتباه رفته ایم .»ـ « اتفاقا سرمایه های صهیونیست ها وغربی ها در کشور ما همین آدم هایی هستند که الآن صهیونیست ها و غربی ها  تلاش می کنند با تصویب قطعنامه رأی آنها را بیشتر بکنند .»

     

 

خطیب نماز جمعه ی شهرستان شوش خاطرنشان نمود : همان هایی که هشت سال ؛ تمام ملت را معطل این برجام نابرجام کردند ؛ شهید بزرگوار شهید رئیسی آمدند و نشان دادند که می شود متوکل به خداوند عالم بود بدون برجام آمریکا ؛ بدون کدخدا ؛ بدون غربی ها کار کرد ؛ نکته ی دوم ؛ درفضای انتخابات حال می بینیم تا چند روز آینده صلاحیت ها مشخص می شود ؛ عزیزان ؛ انتخابات ریاست جمهوری با انتخابهای دیگر فرق می کند ؛ شما اگر خوب انتخاب بکنید ؛ اگر درست و به جا انتخاب بکنید ؛ ثمرش ما خودتان است اگر بد انتخاب بکنید باز هم بدیش مال خودتان است ؛ دقت بکنید ؛ فضای رسانه ای و متاسفانه رقابت با شهید رئیسی جوّش ما را نگیرد ؛ بعضی ها از همین الان شروع کرده اند هنوز صلاحیت ها اعلامنشده شروع کرده اند رقابت با شهید بزرگوار ؛ شما کارهای دولت سیزدهم را قبول دارید ؟ چه کسی را نقد می کنید؟ کی هست که از آن شهید دفاع بکند ؟آن بنده ی خدا که عاقبت بخیر شد , او که امام رضا(ع) در آغوشش گرفت ؛ او که به شهادت رسید ؛ او که به بالاترید درجه رسید ؛ او معلوم است راه صراط مستقیم بود ؛ شما که از اول انقلاب تا الان دولت ها در اختیار شما بوده است الان چند سال محدودی که مقام معظم زهبری رئیس جمهور بوده یا شهید رجایی و اخیرا شهید رئیسی ؛ شماها چکار کردید ؟ اون هشت سال که مقام معظم رهبری رئیس جمهور بود آقای میرحسین موسوی نخست وزیر بود ؛ بعد دولت سازندگی ؛ بعد به قول خدشان دولت گفتگوی تمدن ها ؛ بعد هشت سال دولت برجام ؛ چه کردید برای مردم ؟ خواسمان به این نکات باشد ان شاءالله یک انتخاب خوب داشته باشیم و نفعش

برای باشد و اگر می خواهیم خون شهید رئیسی پایمال نشود باید این مسیر ادامه پیدا کند ان . شاءالله .


 

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل در ادامه اظهار داشت : یکی از نکاتی که شهید رئیسی خیلی تلاش کرد ؛ بله در کف میدان یک سری دست اندازهایی هست ؛ یکی از اتفاقات خوبی که رقم خود بحث فرزندآوری بود ؛ از وام هایی که طرح ریزی کردند و با دادن زمین یا ماشین کارهایی انجام داد و همچنین بحث ازدواج ما انتظارداریم از عزیزانمان در فرمانداری به خاطر خون شهید بزرگ چون من دست اندازهای زیادی دیده ام که متآسفانه قفل هایی را می زنندکه کلیدش هم پیدا نمی شود ان.شاءالله دوستان در فرمانداری تذکرات لازم را بدهند و کاری بکنند این شهید بزرگوار با پیگیری های شما سندش و اثرش وجود داشته باشد . خدایا بار پروردگارا عاقبت همه ی ما را ختم به خیر بگردان ـ ظهور امام زمان(عج) را نزدیک و نزدیکتر بگردان ـ ما را از یاران واقعی آن حضرت قرار بده ـ صهیونیست بین لملل الان نست نابود برگردان ـ رهبرمعظم انقلاب طول عمر با عزت عنایت بفرما ـ شر اشرار را به خودشان بازگردان ـ اسلام و م

سلمین را نصرت عنایت بفرما ـ در دنیا زیارت اهل بیت و در آخرت شفاعتشان را نصیب همه ی ما برگردان .   

 

از دیگر برنامه های این هفته می توان به « قرائت زیارت آل یاسین توسط حاج عبدالرحیم انصاری » نام برد و باد و خاطره ی شهدای شهرستان شوش از 19 الی 25خرداد ماه را گرامی داشت ؛  شهدایی نظیر « شهید سعید عیدالخانی »



Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست