04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۲۹4187

اجتماعی

اهدای دو جهیزیه به دو نوعروس نیازمند در شوش

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

به همت انجمن خیریه ی زنان نیکوکار مشکات شهرستان شوش در امری خداپسندانه دو جهیزیه ی به دو نوعروس نیازمند در پایگاه مقاومت  شهیده آمنه قربانی اهدا گردید .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10 صبح روز سه شنبه 28 بهمن ماه 1399 در این خصوص فریده علیزاده مدیرعامل انجمن خیریه ی زنان نکوکار مشکات شهرستان شوش در گفتگو با خبرنکار ما از فعالیت های این انجمن از سال 1382 تا کنون گفت : این انجمن فعالیت خود را از سال 1382به صورت غیر رسمی و از سال 1398 که انجمن به ثبت رسید به طور رسمی و زیر نظر کمیسیون امور بانوان و خانواده فرمانداری به فعالیت خود ادامه داد.


وی افزود: انجمن خیریه ی زنان نیکوکار مشکات به همت خیرین فعال است و علاوه بر اهدای کمکهای نقدی و غیر نقدی به خانواده های نیازمند در زمینه های مختلف، در ارتباط با« تأمین کمک جهیزیه برای دختران نیازمند» اقداماتی صورت گرفته است و هر ساله برای دختران خانواده نیازمند که تحت پوشش هیچ‌ارگانی نیستند اقلام ضروری را تهیه و تحویل خواهند داد.


مدیر عامل این انجمن ضمن تشکر از همه ی عزیزان و خیرینی که در این رابطه ما را حمایت می کنند، تصریح نمود : امروز با کمک این عزیران توانستیم به دو نوعروس مستمند در خرید و تهیه ی اقلام و اجناس اولیه ی زندگی در قابل « کمک جهیزیه » یاری نماییم .


وی در پایان یادآور شد : پس از اعلام فرمان مقام معظم رهبری  در خصوص حمایت از نیازمندان تحت عنوان «کمک های مومنانه ، توزیع سبدهای غذایی ماهیانه بین 50 تا 120 خانوار» تهیه و بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش این انجمن توزیع می شود.در اینجا دست یاری به سوی تمامی خیرینی که می توانند به صورت نقدی یا غیر نقدی در این امر خداپسندانه ما را همراهی کنند، دراز می کنیم‌.


  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست