05052024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۱۱۲4641

اجتماعی

زمین گیر شدن افراد مسلح در شوش

به گزارش شوش نیوز و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شوش ، سرهنگ حجت اله یاری زاده از زمین گیر شدن راکبان یک دستگاه موتور سیکلت که با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی و رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.

سرهنگ  «روح اله یاری زاده» در تشریح این خبر گفت: در پی تیراندازی وقدرت نمایی راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان شوش، ماموران گشت انتظامی بلافاصله جهت دستگیری متهمان وارد عمل می شوند.

وی افزود : ماموران پس از رسیدن به محل تیراندازی یک موتورسیکلت با دو نفر راکب که سلاح جنگی کلاش داشته را مشاهده و بلافاصله دستور ایست صادر می کنند که راکبین بدون توجه به فرمان ایست به سمت ماموران تیراندازی می کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان شوش ادامه داد: در آتش متقابل ماموران پلیس با راکبان موتورسیکلت یکی از آنان فوت کرده و نفر دیگر زخمی شده که به بیمارستان انتقال داده می شود.


سرهنگ یاری زاده بابیان اینکه در بازرسی از متهمان یک قبضه اسلحه کلاشینکف کشف شد، اظهار داشت: پلیس با به‌کارگیری توان عملیاتی و انتظامی خود برای تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند ودر برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی هرگز مماشات نخواهد کرد.

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست