04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۱۱۱4637

یکی از شهروندان شوش به خاطر گرانی داروهای «ام اس» نیاز به حمایت خیرین شهرستان شوش دارد

به گفته ی محمدسلطانی فرزند این بیمار به استناد نسخه های دکتر معالج که در همین خبر تصاویر آنها در معرض دید عموم قرار گرفته است ؛  سلطانی از سال 1395 دچار «ام اس و سرگیجه » شد و کم کم حس لامسه ی خود را خصوصا در ناحیه ی پا کم و کمتر شد به طوری که زود به زود احساس خستگی مفرد می کند .و در نهایت  نسبت به گذشته کمتر راه می رفت .

خلاصه  بعد از اینکه نزد چند پزشک او را بردند ولی هیچ کدام از پزشکان برای تشخیص بهتر بیماری برای این بیمار « MIR » تجویز نکردند تا اینکه حدود یک سال پیش با تجویز همین « MIR  » متوجه شدیم که پدرم « MS » دارد ، اواخر سال1396 او را تحت پوشش  بهزیستی و انجمن ام اس بردیم .

اوایل با تزریق آمپول های ایرانی سعی داشتند پدرم را از این بیماری تسکین دهند ولی متأسفانه این آمپول ها پاسخگو نبود ؛ الان پدرم برای رفتن به سرویس بهداشتی و حمام مشکل دارد و به تنهایی قادر به انجام کارهای شخصی خود نیست .


اوایل در بیمارستانی در شیراز او را نزد دکتر پورجعفر بردیم  ، پس از آن در بیمارستان امام رضا(ع) نزد دکتر ممتحن رفتیم و بعدها زیر نظر دکتر رحیم جابری قرار گرفت و این آمپول های ایرانی را با نظارت دکتر جابری تزریق می کند ؛ مادرم هم بیماری رماتیسم مفصلی شدید داره و حدود سه سال است که ایشان هم ماهی یک جمعه از آمپول های  «سینورا» تزریق می کند .

 

من کا یک کارگر روزمزد هستم با توجه به این که گفته اند باید برای پدرم از آمپول های خارجی استفاده کنم با این حقوق ناچیز و گرانی های سرسام آور تنها دلخوشی ما بیمه بود که آن هم خرید آمپول های خارجی را تحت پوشش ندارد .

 

آخرین تیرترکشم این بود که به طرف خبرنگاران دست دراز کنم تا ندای مرا به گوش مسئولین و خیرین که کار خدا پسندانه انجام می دهند برسانند ، این شد که با راهنمایی های دوستان و اقوام شماره تلفن پیشکسوت رسانه ی شوش به من داده شد تا با تنظیم این گزارش به یاری ما بیاید تا شاید همتی شود و برای مدتی مبلغی جمع آوری گردد تا شاید با تزریق آمپول های خارجی حداقل پدرم بتواند کارهای شخصی خودش را انجام دهد و در همین راستا شماره ی کارت خودم به نام محمد سلطانی را در اختیار مخاطبین شوش نیوز قرار می دهم .« 6273811157337392  » خداوند یار و یاور همه ی کسانی که به فکر نیازمندان هستند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست