03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۲۲۷4282

روابط عمومی گروه جهادی شهید بهروز کاکی از توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی کننده به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد

ساعت 10 صبح روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه 1400 هم زمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مسئول گروه جهادی شهید بهروز کاکی در این گفتگوی تلفنی با پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز از توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی کننده توسط گروه جهادی شهید بهروز کاکی خبر داد و اظهار داشت : این ماسک ها و مواد ضدعفونی کننده توسط اعضای این کانون تهیه شده و به همت اعضای کانون توزیع می شود.

مدیر گروه جهادی شهید بهروز کاکی با اشاره به تاکید  برای پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: برنامه های جمعی وتجمعات در راستای حفظ سلامت مردم برگزار نمی شود.

وی در ادامه از تهیه ی  و بروشور در فضای مجازی به منظور آموزش فعالان مسجدی  وتمام مردم برای مقابله با این بیماری خبر داد و خاطرنشان نمود: در شرایط کنونی نیاز است که مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی که اعلام‌شده جدیت لازم را داشته باشند و از مسافرت و رفت‌وآمد در سطح شهر خودداری کنند.


وی با تاکید بر اینکه گروه جهادی شهید بهروز کاکی تمام ظرفیت خود را جهت مقابله با ویروس کرونا و پاک‌سازی تمام فضاهای سطح شهر به کار خواهد گرفت افزود: هدف این کانون کاهش فشار روانی مردم در مواجهه با ویروس کرونا است.


مسئول گروه جهادی شهید بهروز کاکی همچنین بر لزوم شست‌وشوی دست‌ها به‌صورت مرتب، رعایت بهداشت تنفسی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی تاکید داشت وبیان کرد: رعایت این موارد لازمه مراقبت در برابر ویروس کرونا است.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست