03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۴۲۰3930

مراسم اختتامیه ی پنجمین نشست منطقه ای تشکل های اجتماعی زنان و خانواده در استان فارس برگزار شد

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

مراسم اختتامیه ی پنجمین نشست منطقه ای تشکل های اجتماعی زنان و خانواده برای تشکل های اجتماعی چهار استان «خوزستان ، فارس ، بوشهر  و کهگیویه و بویراحمد»  در استان فارس به کار خود پایان داد .

به گزارش شوش نیوز ؛ با حضور دکتر اطهره نژادی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی زنان و خانواده پس از 40 ساعت کلاس در قالب «کارگاه  آموزشی تدوین پیشنهادطرح  و شیوه های تأمین منابع مالی»برای تشکل های اجتماعی استان های شرکت کننده در پنجمین نشست منطقه ای ، پرونده ی این دوره بسته شد .

دکتر اطهره نژادی معاونت برنامه ریزی و هماهنگی زنان و خانواده در این خصوص گفت : تشکل آوای سوادآموزی مجری برگزار کننده کارگاه های آموزشی این نشست تخصصی است و تسهیل گران ملی در دو موضوع «پروژه نویسی و تجهیز منابع مالی، آموزش و تسهیل گری این کارگاه ها» را به عهده داستند .


وی افزود : انتخاب موضوعات آموزشی، حاصل اجرای پروژه نیاز سنجی آموزشی تشکل های اجتماعی زنان و خانواده کشور بوده که در دولت یازدهم انجام شد و این دو موضوع به عنوان اولویت های آموزشی،  در دستور برنامه ریزی دوره ای توان افزایی جامعه مدنی زنان و خانواده قرار داشت .

معاونت برنامه ریزی و هماهنگی زنان وخانواده تصریح کرد ؛ تنها مکانی که می توانست جواب گوی 170 شرکت کننده از چهار استان را که همزمان با هم کارگاه را شروع کنند هتل هما بود که جا دارد از مدیربت هتل هما تشکر کنیم‌ که نصف هزینه را تقبل کردند .


در پایان چهار نماینده از 4 استان ؛ طرح پروژه های خود را که در کارگاه به صورت گروهی تهیه کرده بودند به نمایش گذاشتند  .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست