04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۱۱۶2165

اقتصادی

مرغداری گوشتی 90 هزار قطعه ای روستای محمید افتتاح و به بهره برداری رسید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 9 صبح و در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر که به عنوان « انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و  سبک زندگی ایرانی اسلامی » به دست فرماندار شوش مرغداری گوشتی 90 هزار قطعه ای در روستای محمید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ؛ این مجموعه تحت پوشش شرکت تعاونی مرغداری 182 ایثارگران شوش می باشد که بنا به گفته ی مهندس ملک زاده با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال آماده ی بهره برداری شده و 45 نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده است .

 

مدیدیر جهاد کشاورزی در حالی که افتتاح این مرغداری را به صورت نمادین عنوان نمود از دو پروژه ی دیگر نیز خبر داد و در این راستا اظهار داشت : تسطیح و انتقال آب و هم چنین کارگاه ذرت خشکنی دو پروژه ی دیگر هستند که امروز به بهره برداری رسید و هر دو پروژه در مجموع اشتغال برای 33 نفر را مهیا نموده و با احتساب مرغداری هر سه پروژه 40 میلیارد و 63 هزار ریال هزینه داشته اند .


 

بهره برداری از مرغداری گوشتی 90 هزار قطعه ای روستای محمید، کلنگ زنی 5 باب محل زیست پزشک در مراکز درمانی شهرک بهرام، سلمان فارسی،شاوور، الوان و سید عباس و همچنین افتتاح سردخانه ی زنجیره ای سرمای مرکز بهداشت شهرستان شوش می باشند.

 

"نجاتی" اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها را بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:با بهره برداری از این پروژه ها زمینه ی اشتغال بیش از 45 نفر فراهم شده است.


فرماندار شوش اجرای این پروژها را در مناطق روستایی و شهری از مهمترین رویکردهای دولت در این شهرستان عنوان کرد و گفت: با افتتاح این تعداد پروژه ی درمانی در شوش زمینه ی توسعه  و ارتقای سطح سلامت مردم فراهم خواهد شد.

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست