05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۰۱1322

پارک سوبله و فروش میوه در شوش

به قلم ـ عباس کرم الهی

امشب ساعت 20 در حالی که از خیابان شهید دانش پیاده روی می کردم وقتی به چهار راه خوزستان رسیدم ، از این مکان تا نبش خیابان شهید منتظری (دکل مخابرات ) شاهد پارک سوبله ی وانت بارهایی بودم که بار آن ها میوه و تنقلات بود .

 

 

 

 

نمی دانم خوشحال باشم یا تأسف بخورم ؛ خوشحالم از این که از ساعت 19 به بعد تردد خودروها به مراتب کم و کمتر می شود و به عبارتی مردم به خانه رفته و شهر سوت و کور می شود و همین باعث می شود که وانت بارها در این مکان پارک سوبله کنند ، متأسفانه دوربین همراهم نبود که عکس بگیرم اما در شب آینده مجدداً به محل مورد نظر رفته و این گزارش را مستند خواهم نمود .

 

وقتی هم به خانه برگشتم در خیابان شهید رجایی ، از نبش خیابان شهید محمد بخارایی (پشت مرکز شماره یک بهداشت ) تا نبش خیابان عرفات(نبش داروخانه ی ابن سینا ) با صحنه ی دیگری برخوردم .

 

در این خیابان که به عبارتی یکی از مناطق شلوغ هم در روز و هم در شب است ، نصب جاده ی کم عرض خیابان شهید رجایی  را یا وانت بارهای میوه فروش و تره بار فروش سد معبر کرده اند و یا کاسبانی که اقدام به فروش باقلا ـ موزه ـ شلغم و .... می کند جاده را اشتغال کرده و باعث می گردند که خودروها با به وجود آمدن ترافیک به کندی از این خیابان عبور کنند .

 

حال شب را اگر نادیده بگیریم ، روزهم به همین روال  این جاده اشغال می شود و این در حالی است که سرباز پلیس راهور هم در مقابل این اشغال کنندگان جاده حضور دارد و تنها کاری که انجام می دهد صدور برگ جریمه برای خودروهایست که برای خرید ممکن است چند دقیقه ای توقف کنند اما با این دستفروشان ثابت و سیار هیچ کاری ندارند .


 

هر چند می دانیم که تنها راه چاره ساماندهی این دستفروشان است که بتوانند نان حلالی برای زن و بچه ی خود درآورند ، اما  تا کی این وضعیت باید ادامه داشته باشد ؟

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست