05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۱۴2342

چرا مسئولین برای استخدام 14 نیروی استخدامی در بیمارستان نظام مافی سکوت کرده اند؟!

جمعی از جوانان بیکار شهرستان شوش با ارسال نامه ای که بیش از 87 امضاء بر روی آن است ، از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خواستار انتقال ندای خود به مسئولین شده اند

در این نامه آمده است ؛ یقیناً اکثرا نخبگان و اهل قلم شهرستان شوش مطلع هستند که شبکه ی بهداشت و درمان اقدام به استخدام 14نیروی انسانی آن هم بدون آزمون  و بدون طی کردن مراحل استخدامی در اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و مراکز کاریابی شوش در بیمارستان نظام مافی نموده که اکثراً آقازاده و یا به یکی از دستگاه ها و ..... وصل می باشند .

در این نامه ضمن قدردانی از کانال هفته نامه ی صدای کرخه که قبل از سایر نشریات این مطلب را منتشر نموده از مسئولین ذیربط خصوصاً فرماندار و نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی شده و این سئوال را مطرح نموده اند : آیا در این شهر تاریخی و مذهبی  کسی نیست که از مدیر شبکه ی بهداشت و درمان دلایل این بی توجهی ها و استخدام این افراد را بپرسد ؟

در پایان این نامه  آمده است « ما جمعی از جونان جویای کار شهرستان شوش  این استخدام سراسر پارتی بازی را محکوم می کنیم .» ما چه گناهی کرده ایم که سرنوبت  به انتظار کار نشسته ایم و هیچ نوع پارتی  نداریم ؟

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست