03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۵3963

رئیس شعبه ی بانک رسالت با حضور در اداه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، هنرمندان را به تشکیل سپرده گذاری و تشکیل کانون در این بانک دعوت نمود .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه15 مردادماه 1398 ، همزمان با سالروز  شهادت امیر سرلشگر خلبان عباس بابایی ، رئیس شعبه ی بانک رسالت با حضور در ادامه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، انجمن ها و گروه های نمایشی را جهت سپرده گذاری و تشکیل کانون گروهی و خانوادگی در این باک دعوت نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ محمد زارعیان رئیس شعبه ی باک رساعت در شهرستان شوش که به اتفاق عبدالکریم داودی معاون این شعبهبه ارشاد اسلامی آمده بود در ابتدا به تاریخچه ی بانک قرض الحسنه ی رسالت اشاره کرد و گفت : در اردیبهشت ماه سال 1376 با هدف «توسعه و ترویج فرهنگ مقدس قرض الحسنه در جامعه» و به منظور مرتفع نمودن مشکلات اقشار مختلف جامعه از جمله «ایثارگران عزیز» صندوق قرض الحسنه رسالت تأسیس و در طول این دوران خدمات مختلفی را ارائه نموده است . پرداخت تعداد 540000 فقره تسهیلات در قالب قرض الحسنه ، اشتغال 910 نفر از جوانان متعهد و ایجاد بستر استفاده از خدمات مدرن بخشی از اقدامات انجام شده می باشد .


وی افزود : « اخذ موافقت اصولی بانک قرض الحسنه رسالت از بانک محترم مرکزی در  خرداد ماه 1389 ـ تصویب اساسنامه بانک قرض الحسنه رسالت در شورای محترم پول و اعتبار در  بهمن 1389 ـ انجام پذیره نویسی سهام بانک قرض الحسنه رسالت و واریز سرمایه تأسیس بانک به حساب بانک محترم مرکزی درتیرماه 90 ـ برگزاری مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت در مرداد 90 ـ اخذ مجوز از بانک مرکزی جهت انجام مراحل ثبت بانک در بهمن 90 و اخذ مجوز شروع فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت از بانک مرکزی در مرداد 91 » پیگیری هایی بوده که برای تبدیل صندوق رسالت به بانک قرض الحسنه رسالت انجام شده است . در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه رسالت 300 شعبه در سراسر کشور دارد اما به تدریج از طریق توسعه بانکداری الکترونیک از تعداد شعب کاسته خواهد شد و برنامه ما این است تا سال 1400 به بانک بدون شعبه باشد به این ترتیب که بدون حضور در بانک و اتلاف وقت می توانید سپرده گذاری ها را انجام داد و تقاضای تهسیلات بانکی نمود .


زارعیان در ادامه اظهار داشت : بانک‌ها معمولاً تا چند برابر (2، 3، حتی تا 10 برابر) میانگین رسوب چندماهه (3تا 12 ماه) مشتریان فعالشان وام می‌دهند. اگر حساب فعالی نداشته‌اید مهم نیست، می‌توانید مبلغی را برای چند ماه  (معمولاً 3 تا 6) ماه در یک حساب قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری کنید بعد وام بگیرید. این نسبت و مدت بستگی به عوامل مختلفی ازجمله «اعتبارات شعبه، سیاست کلی بانک، و مهم‌تر از همه شناخت شعبه از مشتری» و میزان علاقه به حفظ او دارد.


رئیس شعبه بانک قرض الحسنه ی رسالت در شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود گفت : در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می توانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه ی یک واگذار کنید. سقف وام به صورت شخصی 30 میلیون تومان است که هر 10 میلیون وام ، یک نفر ضامن کارمند رسمی به همراه  چک و یا سفته را نیاز دارد ، سود این بانک فقط 2 درصد است که به صورت کارمزد تعریف شده است ؛ چنانچه 100 درصد سپرده حداقل شش ماه در بانک خوابیده باشد  بازپرداخت اقساط  12 ماهه خواهد بود .


محمد زارعیان در ادامه به شرایط و مقررات بانک قرض الحسنه ی رسالت اشاره کرد و تصریح نمود : وام ‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه ی چک برگشتی داشته باشد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می توانید امتیاز وام را در همان شعبه به شخص دیگری واگذار کنید.


وی در پایان گفت : «کانون های فرهنگ و هنری مساجد ، انجمن های فرهنگی و هنری ـ مؤسسات هنری ، گروه های نمایشی و پرسنل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی» به صورت جداگانه می توانند در قالب کانون در بانک قرض الحسنه ی رسالت سپرده گذاری کرده و هر کانون یک نفر را به عنوان رابط جهت پیگیری ها به ما معرفی نماید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست