04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۳۰4333

آفرین بر این غرور صدآفرین بر این غیرت

به قلم ـ عباس کرم الهی

با توجه به «گرما ی طاقت فرسا ، بیماری کرونا و از همه مهم تر تبلیغات وسیع دشمنان نسبت به  دلسرد کردن مردم برای رأی ندادن » ، ملت غیور ایران اسلامی در روز تاریخی جمعه 28 خردادماه1400 لحظه لحظه ی این روز را پر نمودن از «  حماسه ، شور ،  ، شعور و روایت » ؛ ولایتمدارانی که چشم دشمنان قسم خورده این کشور را کور کرده و ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند .

به راستی کجای جهان چنین ملت وفاداری را سراغ دارید که زیر انواع  مشکلات نظیر « تورم کمر شکن ، گرانی های طاقت فرسای لحظه ای ـ بیکاری جوانان ، بالا رفتن سن ازدواج ، سیر صعودی بهای مسکن و تحریم های خارجی دشمنان » قرار داشته باشد اما پای آرمان ها و ارزش ها بمانند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و با حضور در انتخابات برای پایه گذاری «تمدن اسلامی» ، رئیس جمهوری را برگزینند که در راستای پایه گذاری تمدن اسلامی گام بدارد ، همان آرزوی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» که در گام دوم انقلاب اسلامی به آن اشاره فرموده است محقق شود .


شهرستان شوش ، 28 خرداد 1400 خود را در صف روزهایی قرار داد که تا سال های سال در تقویم ملت بزرگ ایران چون 22 بهمن ها و 9 دی ها خواهد درخشید ، هر چند از بین چهار کاندیدای ریاست جمهوری یکی از آنها فرزند استان خوزستان است و طرح ها و برنامه های خوبی در بخش اقتصادی و معیشتی برای مردم را در دستور کار خود قرار داده بود ؛ اما مردم ولایتمدار استان خوزستان و شهرستان شوش با دیدن مناظره ها  وقتی  که شاهد صبر و بردباری  آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی  در برابر آن همه «تهمت ، تهدید ، تخریب و افترا»  با «تدابیر و درایت هایش » تشخیص دادند که آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی اصلح ترین است و بر روی برگه ی رأی خود نام ایشان را نوشته و به صندوق ها واریز نمودند .


روز جمعه 28 خردادماه 1400در «مرکز شهر شوش 50 شعبه ی انتخاباتی ، در بخش مرکزی شهرستان شوش شامل منطقه صنعتی هفت تپه ـ شهر حر ریاحی ـ شهرک بهرام و... 58 شعبه ی ثابت و سیار و در بخش فتح البین 21 شعبه ی ثابت و سیار» در مدارس ومساجد بوظیفه ی جمع آوری آرای مردم را برعهده داشتند   هر چند که هیئت های نظارت و اجرایی و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران زحمات زیادی را کشیدند تا در کمال آرایش انتخابات برگزار شود اما بازیگران اصلی این داستان مردم بودند و با هر علاقه و سلیقه‌ای خود را به پای صندوق رسانده و در فضایی کاملا سالم برخلاف خاست بدخواهان، استقلال ملت را به منصه ظهور گذاشتند.


 

در حقیقت 28 خردادماه1400 چیزی فراتر از یک رویداد سیاسی یا اجتماعی بود. مردم ولایتمدار شهرستان شوش همچون دیگر نقاط کشور با در دست داشتن کارت ملی و شناسنامه علاوه بر اینکه تکلیف شرعی و قانونی خود را انجام دادند ؛ ترفندهای تبلیغاتی بیگانگان را چون خار و خاشاک زدوده و ایران عزیز را یکبار دیگر بر بلندای سرافرازی نشاندند . آفرین بر این غرور صدآفرین بر این غیرت ؛ اکنون نوبت دولتمردان است و مردم از رئیس جمهور منتخب خود انتظار دارند که این فشارتورم و گرانی که دارد کمر آنها را خرد می کند ، آن را در اولویت کاری خود قرار دهد تا مردم  نفسی راحت بکشند ، ان شاءالله .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست