09082024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۴۰۵5134

نشست بصیرتی هیئت اندیشه ورزکانون بسیج رسانه ی شوش با محوریت انتخابات برگزار شد

در عید الله اکبر غدیرخم نشست بصرتی با محوریت انتخابات با سخنرانی عبدالزهرا برهانی رئیس هیئت اندیشه ورز  و اکثریت اعضای این کانون در منزل شخصی مدیر کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه  ؛ ساعت 17 روز سه شنبه 5 تیرماه 1403 در روز عیدالله اکبر غدیر خم و آغاز ولایت و امامت امیرالمؤمنین حصرت امام علی (ع) ؛ نشست بصیرتی با محوریت انتخابات در منزل شخصی عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه شوش دانیال(ع) با سخنرانی عبدالزهرا برهانی برگزار شد .

عبدالزهرا برهانی ضمن تبریک عید غدیر خم به بحث مهم امروز جامعه اشاره کرد و گفت : همانطوری که همه اطلاع دارید این روزها بحث انتخابات است ؛ یک انتخاباتی که بعد از شهادت شهید رئیسی قرار است برگزار شود ؛ رئیس جمهوری که مرد خدمت بود و هر روز به استانها و روستاها سرکسی می کرد؛ هر چند همه ی ما نارحت شدیم ، واقعا آن لحظه ایی که پیامک روی گوشی ام آمد مطلع شدم ناگهان دلم لرزید و از محلی که بودم بیرون رفتم و دیگر قادر به انجام کاری نبودم اینقدر مسئله و اتفاق سخت بود ؛ همه ی مردم ناراحت بودند حتی آنهایی که به دکتر رئیسی رأی نداده بودند و بر علیه ایشان حرف زده بودند واقععا ناراحت شده بودند چرا ؟ چون جامعه آیت الله رئیسی را واقعا با جان و دل لمس کرد .


وی افزود : روزی جایی بودم ؛ بعضی از دوستان جوان بحث می کردند در این بین یک کارگر بنایی گفت : من در دوره چهار ساله روحانی خودم می رفتم دنبال کار بنایی پیدا هم نمی کردم ولی امروز کار سراغ من می آید ؛تا اینکه این اتفاق افتادو طبق قانون بلافاصله بعد از 50 روز رئیس جمهور انتخاب شود ؛ عزیزان انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به دو بُعدِ بین المللی و داخلی به آن نگاه کنبم ؛ دو بُعد هم برای ما مهم هستند ؛ دنیا نگاه می کند چه کسی را قرار است انتخاب بکنیم .

رئیس هیئت اندیشه ورز سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) افزود : آنهایی که بیرون نشسته اند و جمهوری اسلامی را رصد می کنند به جرأت می گویم  بهتر از ما افراد را می شناسند ؛ شهید همت جمله ی قشنگی را گفت وقتی شب راه را گم کردید ببینید توپخانه دشمن کجارا دارد می زند ؛ آنجایی که گلوله های دشمن به زمین می خورند آنجا جبهه ی خودی است  » الان ببینید دشمن چه کسی را دارد می زند ؟ و از چه کسی تعریف می کند ؟ این تفاوت است ؛ اصلح آن کسی است که مورد سیبل دشمن قرار گرفته است  و مرتب آن شخص را می کوبد نه اینکه آن کسی را که مورد حمایت قرار می دهد ؛ حضرت آقا خطاب به کاندیداها می فرماید : « حرفی نزنید که دشمن شاد بشود » پس نتیجه می گیریک که انتخابات حتما باید برگزار شود و ما باید شرکت کنیم ولی در داخل حدقل این است که از این بلاتکلیفی درمی آئیم البته درست است که دولت توسط سربرست رئیس جمهوری به قوت خود دارد کارها را انجام می دهد و خلعی به وجود نیامده است ولی ما یک دولت رسمی و قانونی با رئیس جمهور مشخص نیاز داریم . از این مرحله باید عبور کنیم تا وارد مرحله ی بعدی شویم تا هم بتوانیم روابط بین المللی را رونق بدهیم ؛ هم بحث اقتصاد داخلی را هم کارهای عقب مانده را انجام بدهیم و آن ریلی که باید قطار حرکت بکند در حال پیشرفت رو ریلش قراز بگیرد .


عبدالزهرا برهانی به نکته ی مهمی که حضرت آقا هم روی آن تأکید داشتند اشاره کرد و گفت : اگر نگاه کنید مهمانان خارجی وقتی که آمدند برای عرض تسلیت و همدردی با جمهوری اسلامی و دیداری که با حضرت آقا داشتند به استثنای جریان فلسطین ؛ از روابط بین الملل صحبت می کرد و حتی طرز نشستنش کاملا عادی بود ؛ حضرت آقا می خواهد به ما پیام بدهد « مردم ؛ رئیس جمهور آینده ؛ روابط بین الملل در حوزه خارجی ما باید قوی برخورد کنیم ؛ روابط خود را باید ادامه بدهیم »  در آن مسیری که شهید امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه ی دولت دکتر رئیسی بود , همون راه و همون منش باید ادامه پیدا کند ؛ بعد حضرت آقا تأکید فرمودند :« اجرای برنامه هفتم توسعه » یعنی نامزدهای ریاست جمهوری  ؛ آقای رئیس جمهور آینده شما موظفید برنانه ی هفتم توسعه را اجرا بکنید ؛ ایکه بخواهید ؛ به برجام وصل کنی ؛ خودت را به لبخند و التماس و دست و پا زدن بیاندازی ؛ این نیست ؛ بلکه دولت باید برنامه هفتم توسعه را اجرا کند .


رئیس هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه گفت : آن شخصی که باید این برنامه را اجرا کند آیا واقعا موقیت هست ؟ ما دیدیم بعضی از شش نامزد گفتند بعضی از بندهای برنامه هفتم کلا باید عوض شوند یعنی چی ؟ یعنی برنامه من ندارم واین موارد که در برنامه ی هفتم وجود دارد با اهداف سیاسی جدید من همخوانی ندارد یعنی در برنامه ی هفتم در حوزه ی سیاسیت خارجی با برخی موارد آن آمریکا موافق نیست ؛ در برنامه ی هفتم در حوزه روابط بین الملل ما محور مقاومت را حمایت بکنیم ؛ بعضی ها قرار بود سردار سلیمانی را تحویل بدهند درنتیجه ما باید نهایت دقت را بکنیم ببینیم چه کسانی می توانند این برنامه ی هفتم را که مورد تآیید حضرت آقا هم هست اجرا بکنند.

عبدلزهرا برهانی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت : وظیفه ی خود ماها است ؛ شما اصخاب رسانه که در جامعه هستید چکار باید بکنیم ؟ آیا اینکه من و شما برویم و رأی بدهیم کفایت می کند ؟ این یک وظیفه و تکلیف شرعی است ؛ ما چند تا وظیفه را برعهده داریم اول اینکه تشویق و ترغیب به حضور حداکثری بکنیم چون هر چه آراء مأخوذه ی در صندق هرچه بالاتر برود عزت و اقتدار نظام ما در جهان بیشتر می شود ؛ توجه ها بیشتر خواهد شد ؛ شما دیدید شهید سلیمانی تشییع شد چه غوغایی شد شهید رئیسی شهید شد چه جمعیتی آمد و دنیا اصلا تعجب کرد اینطور استقبالی را ما در انتخابات  می خواهیم در نتیجه علاوه بر اینکه ما خودمان شرکت می کنیم دیگران را هم تشویق بکنیم ؛ حالا اگر به شخصی رسیدید که باید باشد صلاح نیست ذکری به نام نامزدی اشاره کنم ؛ آن اشخاص را توجیح بکنید .

در ادامه عبای کرم الهی مدیر کانون بیسج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ضمن عرض تبریک به مناسبت عید الله اکبر غدیرخم و آغاز امامت و ولایت امیرامؤمنین حضرت امام علی (ع) و تشکر از عبدازهرا برهانی رئیس هیئت اندیشه ورز کانون گفت : هر چند تعدادی از اعضا کم لطفی کرده و هر کدام برای نیامدن دلیلی را با ارسال پیام مطرح کرده اند اما خوشبختانه جمعیت زیادی دعوت ما را لیک گفته  و همین حضور حداکثری اعضاء ما را به هدفمان نزدیک کرده است « برادران و خواهران» حتما همه در رأی گیری محرمانه ای که انجام دادیم شرکت کرده اید و همین مشخص خواهد شد کهبسیجیان ولایی که همه رسانه ای هستید آیا فرد اصلح را شناخته اید؟ اگر شناخته اید جمع شما خانواده ی بزرگی دارید می توانید با آنها صحبت کنید .


وی افزود : برخی از نامزدها که خودتان مناظره ها و مستندها را از شبکه اول ـ دوم و سوم مشاهده کرده اید که اگر آن شخص به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود زحمات سه ساله شهید رئیسی را به باد دادیم و دقیقا به چهار سال پیش برگشته ایم و به جرأت می توان گفت کشور را از این رشد به زیر کشیده و به عقب برخواهیم گشت اما از بین پنج نفر باقیمانده یک نفر اصلح تر است و در سخنان خود هم از اجرای برنامه هفتم توسع صحبت کرده که پایبند آن است  و هم گفته است که ادامه دهنده راه شهید خدمت دکتر رئیسی است ؛ تعدادی هم مشخص بود که فقط شعار می دهند و ما ایرانی ها از این شعارها زیاد شنیده ایم در صورتی که رئیس جمهور باید عملگرا باشد .

در پایان بدون اینکه مشخص شود چه کسی در این رأی گیری شرکت کرده و به چه کسی رأی داده فرد مورد نظر 90 درصد آرا را به خود اختصاص داد 7 درصد به که نامزذ و3 درصد به نفر سوم اختصاص یافت .

شایان ذکر است در این نشت « عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه ـ عبدالزهرا برهانی رئیس هیئت اندیشه ورز ـ فائقه شیرک مسئول امور بانوان ـ سیده آیدا تفاخ مسئول امور هنری ـ مینا جمشیدی فر مسئول جذب خواهران ـ علی سعدی مسئول امور اقلیم شناسی ـ عبدالعلی چارافر مسئول امور کارخانجات ـ مریم دیناروند عضو هیئت اندیشه ورز ـ حمید منصوری  مسئول آسیب های اجتماعی ـ خالد منصوری مسئول امور مالی ـ  قاسم چعباوی مسئول امور رسانه ها ـ یوسف غوابش مسئول امور مطبوعات ـ فروغ پور احمدی رابط کانون با فرمانداری شهرستان شوش ـ کریم ستاوی مسئول امور اقشار ـ رحیم کرد مسئول امور تاریخی ـ کاظم شوهان مسئول امور مذهبی ـ فاطمه حسنوند مسئول امور جشنواره ها ـ زهرا سگوند مسئول رسیدگی به شکایات ـ امید کرمی مسئول امور ادبی ـ سمیه حسنی زاهد عضو هیئت اندیشه ورز ـ علی حسن پور زارع عضو هیئت اندیشه ورز ـ فاطمه نیسی عضو هیئت اندیشه ورز ـ کبری سرخه عضو هیئت اندیشه ورز ـ زهرا سرخه ـ عضو هیئت اندیشه ورز ـ مریم همت مسئول امور محیط زیست ـ زینب رفیعی زاده مسول امور بهداشت ـ مهشید علیزاده عضو هیئت اندیشه ورز لیلا مروتی پور مسئول امور عفاف و عجاب ـ امیر الهایی سحر و مهسا یزدانخواه عضو هیئت اندیشه ورز » حضور داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست