04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۰۱1214

زنگ مهر ، مقاومت و پایداری در شوش نواخته شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در دومین روز از هفته ی دفاع مقدس و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین محلی ، زنگ آغاز سال تحصیلی 95ـ1394 با عنوان « زنگ مهر ، مقاومت و پایداری » در مدرسه ی دخترانه ی پروین اعتصامی نواخته شد .

 

 

 

 

به گزارش شوش نیوز ، در آیین نواختن زنگ مهر ، فرماندار شهرستان شوش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته ی دفاع مقدس عنوان نمود : آموزش و پرورش و تربیت نسل آینده که اندیشمندان این جامعه خواهند بود از مهمترین رسالت نظام آموزش و پرورش در سطح کشور است .

 

رضا نجاتی  با نواختن زنگ مهر  ، رسماً آغاز سال تحصیلی 95ـ1394 را با راهی کردن ده هزار و 363 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان شوش آغاز نمود و در همین راستا اظهار داشت : در این دوره جمعیت دانش آموزی ما در سطح شهرستان شوش 37 هزار و 500 نفر که 19280 را دانش آموزان پسر و 17944 نفر دانش

 

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به هفته ی دفاع مقدس از دانش آموزان خواست تا با مطالعه ی خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام در طول 8 سال جنگ تحمیلی و با الگو گرفتن از این عزیزان به خود باوری دست پیدا کنند.

 

وی نقش والدین در کمک به تربیت دینی و رشد استعداد های دانش آموزان را مهم دانست و بر تعامل والدین با آموزش و پرورش تاکید کرد.

 

در حاشیه نواختن زنگ مهر در مدرسه ی راهنمایی دخترانه ی پروین اعتصامی نمایشگاه عکس دفاع مقدس که در این مدرسه دایر شده مورد بازدید قرار گرفت.

 

همچنین فرماندار شهرستان شوش به صورت سرزده از چندین مدرسه ی واقع در مناطق حاشیه ای شهر و نقاط روستایی شهرستان بازدید و ضمن بررسی مشکلات  آموزشی، دستورات لازم در خصوص رفع این مشکلات را صادر کرد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست