04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۱۲۸1607

بیش از 2500 نفر در 4 کمپ موقت توسط جمعیت هلال احمر شوش اسکان داده شده اند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ مصطفی صفری

پس اتمام  از اولین جلسه ی انجمن کتابخانه های عمومی فرماندار شهرستان شوش جهت دلجویی از روستائیان سیل زده در 4 کمپ موقت که توسط جمعیت هلال احمر مستقر شده بودند بازدید نمود .

به از چند روز بارندگی بی سابقه که در 70 سال اخیر بی سابقه بود و به خاطر وقوع سیلاب و آبگرفتگی 13 روستای شوش در بخش های شاوور و مرکزی که در پائین دست رودخانه ی دز قرار داشتند ، به همت جمعیت هلال احمر شهرستان شوش و با نظارت فرمانداری این شهرستان بیش از 2500 نفر از اهالی روستاهای این مناطق در 4 کمپ موقت اسکان داده شده اند.

رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش که با جمعی از مسئولین با بالگرد جمعیت هلال احمر استان خوزستان به این مناطق  رفت و در مرکز بهداشت آهودشت از توابع بخش شاوور این شهرستان ؛ پنجمین جلسه ی ستاد بحران را به منظور تسریع در خدمات رسانی به مناطق سیل زده برگزار نمود  

فرماندار تلاش گر شوش در این جلسه گفت :  تمام ظرفیت ، تجهیزات و امکانات موجود در شهرستان شوش خصوصاً  عوامل « انتظامی و نیروهای بسیج  » برای رسیدگی  به مناطق سیل زده  و حضور « چند دستگاه بولدرز، کامیون و لودر » جهت مقابله با سیل و جابجایی امکانات روستاهای در معرض آبگرفتگی بخش شاوور  خبر داد .

وی در ادامه افزود :  با تلاش ستاد بحران شهرستان شوش ،  2500 نفر  از روستائیان در 4 کمپ در بخش شاوور اسکان داده شدند که  سه کمپ اسکان موقت در آهو دشت و یک کمپ در روستای سید سعد ایجاد شده و در این رابطه بیش از 200 تخته چادر فراهم و بعضا توزیع شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان شوش همچنین تصریح نمود : بیش از 12 هزار قرص نان، کنسرو و  آب معدنی بین سیل زدگان توزیع شده است.

رضا نجاتی با حضور در جمع آسیب دیدگان سیل خاطر نشان نمود :  مطمئن باشید  که ستاد بحران شهرستان شوش با تمام توان در خدمت شما روستائیان عزیز  است و تا زمان بازگشت شما و برگشتن  شرایط به حالت عادی در کنار شما خواهیم بود و مرتب به اینجا خواهیم آمد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست