04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۲۴1916

نخبه ای از دیار شوش به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر محمد جوروند به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد.

 

بنا بر این گزارش، قرار است مراسم تودیع همایون قنواتی مدیرکل پیشین و محمد جوروند مدیرکل جدید روز دوشنبه ۲۶ مهرماه با حضور حسین نوش آبادی معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

 

گفتنی است، همایون قنواتی از خردادماه ۹۳ عهده دار مدیرکلی فرهنگی و ارشاد اسلامی خوزستان بود.

 

دکتر محمد جوروند ازشاعران و نمایشنامه نویسان و یکی از اعضای هیئت مؤسس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش است که در کارنامه ی درخشان خود ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های « شوش ـ اندیمشک و خرمشهر » را دارد و پس از آن با حفظ مسئولیت اداره ی خرمشهر ، به عنوان معاونت عمرانی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد و با روی کار آمدن همایون قنوانی به صلاحدید خویش تصدی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهواز را پذیرا شد .

 

دکتر جوروند در دوره ی گذشته نیز تا مرز انتصاب به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان جلو رفته بود ولی تصمیم گرفته شد که همایون قنواتی منصوب گردد تا این که حق به حق دار رسید و وی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب گردید .

 

به همین مناسبت پیام تبریکی از طرف رئیس انجمن روزنامه نگاران به شرح زیر صادر شد :

 

جناب آقای دکتر محمد جوروند

 

با سلام و احترام

 

 بدینوسلیه ضمن تبریک انتخاب شایسته ی حضرتعالی به سمت «مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان»، از خداوند منان استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند مسلئت داشته و توفیقات روزافزون  حضرتعالی را خواستارم.

 

عباس کرم الهی

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش

 

رئیس کانون پیشکسوتان مطبوعات شهرستان شوش

 

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

 

مدیر و سرپرست گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست