04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۹۲۳2036

ویژه‌برنامه هفته فرهنگی هنری خوزستان در تالارنیایش شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سه شنبه 23آذر1395 ساعت 18 الی 21 ویژه برنامه ی هفته ی فرهنگی هنری استان خوزستان با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان ، خبرنگاران و شهروندان شوشی  در تالار نیایش این شهرستان برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ، این مراسم با مشارکت فرمانداری ، شهرداری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، آموزش و پرورش ، سازمان تبلیغات اسلامی، پایگاه بسیج هلال احمر، ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی شهرستان شوش برگزار شد که مورد استقبال عموم قرار گرفت.

 

در این ویژه‌برنامه، مهندس رضا نجاتی  فرماندار و مهندس زمانی شهردار شوش ضمن تبریک ولادت با سعادت  حضرت محمد(ص) ، میلاد حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته ی وحدت به شاخصه ها و مؤلفه های این شهرستان اشاره کردند و کلنگ زنی پل چهار راه شوش در ماه های باقیمانده از سال 1395 را به عنوان عیدی به شهروندان شوشی نوید دادند .


 

سپس از نخبگان « ورزشی ، علمی ، مذهبی و علوم قرآنی  و هم چنین از دبات از آزادگان جانبار ، غلامعباس قلاوند اولین جانباز 70 درصد و همسر سردار شهید حسن درویشی تجلیل ویژه به عمل آمد .


 

 

احست زرشناس مجری برنامه از شهید احمد حیاری تنها شهید مدافع حرم شهرستان شوش به نیکی یاد کرد و در مقابل خانواده های معظم شهدای شهر شهیدان گمنام سر تعظیم فرود آورد .

 

گروه نمایش اندیشه به کارگردانی مصطفی کرمی به اجرای نمایش طنز تست بازیگری پرداخت و احمد خنیفر از هنرمندان شوش ، شعبه بازی را اجرا نمود .


 

گروه سرود نوپای ناشنوایان شوش  به کارگردانی زینب بالویی علاوه بر اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران ، سرودی دیگر را اجرا نمودند که فرماندار شهرستان شوش قول مساعدت پرداخت یک میلیون تومان به این گروه را داد.





 

مصطفی عمله از دیگر هنرمندان شوش در عرصه ی نمایش و موسیقی به اجرای دو قطعه سرود پرداخت که مهندس زمانی شهردار و مهندس نجاتی فرماندار برای تولید آلبوم وی قول حمایت را دادند .


 

خوانش شعر مرتضی حیدری آل کثیر با موضوع « حضرت محمد(ص) و حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه های هفته ی فرهنگی و هنری استان خوزستان بود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست