04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۲۱۴3174

در جلسه ی توجیهی جمنای شهر الوان ، عبدالزهرا عبدالخانی به عنوان رئیس جمنای این شهر منصوب شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 21 جمعه 14 اردیبهشت 1397 عبدالزهرا برهانی رئیس جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش و هیئت همراه با حضور در شهر الوان ، در اولین جلسه ی توجیهی رئیس جمنای این شهر را معرفی نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛  عبدالزهرا برهانی رئیس جمنای شهرستان شوش  در ابتدای سخنان خود به اهداف وچرایی تشکیل جبهه اشاره کرد و گفت : ما فقط در حیطه ی انتخابات و جنبه ی سیاسی فعال نیستیم بلکه عملکردذهای مختلفی را داریم  که از مهمترین آن می توان به فعال نمودن نیروهای ارزشی و انقلابی  و برگرداندن  وضعیت فعلی به دهه ی 60 اشاره کرد .

وی افزود : دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از این مصداق های بارز ماست ؛ سال 1359 تشکیل منسجمی از نیروهای مسلح را نداشتیم ؛ حتی ارتش هم آن زمان آمادگی لازم را نداشت که در مقابل عراق که با پشتیبانی مالی و نیروی انسانی 36 کشور  به ایران حمله کرد را داشته باشد ولی ثابت کردیم که می توانیم مقاومت کنیم  و بدون دادن حتی یک وجب از خاکمان  بر دشمن پیروز شدیم  ، آیا اکنون همان وضعیت دهه ی 60 را داریم ؟ مسلما پاسخ منفی است لذا جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی  با داشتن « اساسنامه ، مرامنامعه  ، ارکان و اهداف مشخص » به همین منظور تشکیل گردید  اما چون  تشکیل آن مصادف با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بود همه فکر می کردند که این جبهه صرفا برای همین منظور خاص راه اندازی شده است .


رئیس جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش در ادامه اظهار داشت : این جلسه به صورت توجیهی برگزار شده و صرفا برای معرفی رئیس جمنای شهر الوان است  و قطعا در آینده جلسات تخصصی تری تا رسیدن به تشکیل جمنا در تک تک روستاها برگزار می شود و شرح مورد نیاز را ارائه خواهیم داد ؛ تا بتوانیم نیروهای ارزشی و انقلابی روستایی را هم شناسایی  کنیم و این نیروها بدانند جمنا پایگاه و جایگاهی دارد و آنها می توانند حرف های خود را مطرح کنند چون شعار و محور اصلی ما  پشتبانی از ولایت فقیه است تا به فرموده ی امام خمینی(ره) آسیبی به انقلاب نرسد .

در پایان حکم ریاست جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهر الوان همراه با یک نسخه از اساسنامه ، مرامنامه و فرم های احکام کمیته ها و کانون ها به عبدالزهرا عبدالخانی تحویل داده شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست