04242024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۸۰۴4016

توانجوی قطع نخاعی که پس از 13 سال با گرفتن دست امام جمعه ی شوش همه را شگفت زده کرد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در روز آغاز امامت و ولایت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) امام جمعه ی شهرستان شوش  به همراه مدیر عامل انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان شوش با حضور در شهر حر ریاحی از توانجوی قطع نخاعی سید هاشم صالحی دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل امام جمعه ، حجت الاسلام شیخ عارف چعب ، حمید منصوری مدیرعامل انجمن مردمی توانجویان جسمی حرکتی امید ، سرهنگ رامین سعدی معاوت اجتماعی و مسئول روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان شوش به همراه رئیس شورای اسلامی شهر حر ریاحی با حضور در شهر حر ریاحی از توانجوی قطع نخاعی «سید هاشم صالحی » که 13 سال پیش بر اثر سانحه ی رانندگی فلج مغزی شده است دیدار نمودند .


امام جمعه ی شهرستان شوش در این دیدار ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت ولیعصر(عج) ، در جملاتی کوتاه مشکلات معیشتی و هزینه های بالای درمان توانجویان را از مهم ترین مشکلات این قشر برشمرد و گفت: اگر خیرین شهرستان شوش همت بگمارند و با خرید دستگاه های تولیدی برای توانجویان مشکل اشتغال آنها را مرتفع کنند این قشر می توانند از عهده ی عمدترین مشکل خود که تأمین هزینه های درمان و دارو است  برآیند .


علیزاده اصل  با اشاره به شناسایی معلولان نیازمند شهرستان شوش که توسط انجمن توانجویان انجام گرفته افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب بیکاری تعدادی از آنان شده که گاها در خیابان ها دستفروشی می کردند، امید است که هم اداره ی بهزیستی و هم خیرین شهرستان شوش برای خرید دستگاه های تولیدی ؛ زمینه ی اشتغال این عزیزان را فراهم نمایند .


شایان ذکر است حمید منصوری مدیرعامل انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شهرستان شوش قبل از سخنان امام جمعه ضمن قدردانی از حضور حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده گزارش مختصری از وضعیت توانجویان شهرستان شوش که شناسایی شده اند را تشریح نمود و گفت : شهرستان شوش در مجموع 5000 معلول را دارد که 130 توانجو جسمی حرکتی عضو این انجمن هستند و ما برای «درمان و خدمات رفاهی آنها» در طول سال برنامه داریم و با کمک خیرین سعی کرده ایم که نشاط و شادی را برای آنها تدارک ببینیم ولی این توانجویان عمده ترین مشکلی که دارند اشتغال است که اگر این مشکل برطرف شود قطعا این گرانی و بالا رفتن هزینه ی تهیه دارو را تا حدودی می توانند برطرف نمایند . البته جا دارد از همکاری های اداره ی بهزیستی شهرستان شوش تقدیر و تشکر خود را اعلام کنم .


نکته ی قابل توجهی که همه را شگفت زنده کرد این بود که این توانجوی قطع نخاعی با گرفتن دست امام جمعه ابراز تشکر خود را اینگونه بیان نمود .بیماری که در این 13 سال هیچگونه حرکتی نداشته است .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست