04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۷1166

بازدید فرماندار شوش از خانواده های تحت پوشش کمیته ی امداد روستای راضی حمد

فرماندار شهرستان شوش به همراه جمعی از مسئولین محلی از یک خانواده ی مددجوی تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی (ره) در روستای راضی حمد از توابع بخش شاوور این شهرستان دیدار کرد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان به همراه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با یک خانواده تحت پوشش ومددجوی این نهاد در بخش شاوور این شهرستان، دیدار،و ضمن قرار گرفتن در جریان مشکلات آنها، دستورات لازم را صادر کرد.

 

وی بازدید ازمناطق محروم وخانواده های تحت حمایت کمیته ی امداد را از اولویت های کاری عنوان کرد وگفت: هدف از این بازدیدها تلاش برای زدودن فقر و محرومیت و مورد بررسی قراردادن مشکلات مددجویان از نزدیک می باشد.

 

"نجاتی" ضمن تقدیرازفعالیت هایی که در راستای کمک به نیازمندان  توسط کمیته ی امداد امام خمینی (ره) شهرستان صورت گرفته است ابراز داشت:این نهاد مقدس با انجام فعالیت های مهمی از جمله جشن نیکوکاری ، جشن عاطفه ها ، رسیدگی به ایتام و نیازمندان ، اشتغال افراد تحت پوشش و… قدمهای مهمی جهت رفع بخشی از مشکلات محرومان برداشته است.


 

وی تصریح کرد: دلجویی از محرومان و مستضعفان فضیلتی گرانقدر والهی است که نصیب امداد گران شده است و باید قدر این موقعیت را بدانید و همه باید تلاش کنیم که با کار جهادی و عزم ملی و منسجم سایه شوم فقر و محرومیت را از سرخانواده های نیازمند محوکنیم.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست