03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۰۸1293

از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال خوزستان ؛ پرسپولیس شوش به چهارمین برد متوالی خود رسید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرانجام پس از دو هفته تأخیر به خاطر ایام دهه ی اول محرم الحرام ، روز چهارشنبه6 آبان 1394 ساعت 15 ، چهارمین هفته ی مسابقات لیگ برتر باشگاه های استان خوزستان ،تیم خوش ترکیب پرسپولیس شوش مقابل تیم پاکدلال آبادان ر چمن شماره ی یک ورزشگاه جهان پهلوان تختی شوش به به ثمر رساندن یک گل در صدرجدول ایستاد .

 

 

 

 

تیم پرسپولیس که هر سه بازی قبل خود را پیروزی پشت سر گذاشته بود ، در هفته ی چهارمدر هوای مطلوب پائیزی اما همراه با بارش باران رو در روی پاکدلان آبادان صف آرایی کرد که حاصل مسابقات قبلش دو برد و یک تساوی بوده که با کسب 7 امتیاز در رده ی سوم  جدول قرار دارد و اگر این تیم آبادانی موفق می شد که سه امتیاز را کسب کند به صورت موفق با کسب 10 امتیاز به صدر جدول صعود می کرد .

 

پرسپولیس شوش به سرمربیگری امین نیسی تا 25 دقیقه ی نیمه ی اول تیم مقابل را محک زد تا بتواند روزنه های عبور و نقاط ضعف تیم پاکدلال را  بیابد و بعد از آن لحظه به لحظه بر حملات خود افزود اما تا پایان نیمه اول نتوانست گلی را به ثمر برساند .

 

با شروع نیمه ی دوم در حالی که سرمربی تیم پاکدلال با ترمیم نقاط ضعف خود باز نتوانست لحظات خطرناکی را روی دروازه ی پرسپولیس خلق کند ، اما تا دقیقه ی 86 دیوار دفاعی خود را مستحکم کرده بود و مشخص بود که به دنبال کسب حداقل یک امتیاز از این دیدار است . ولی رضا لطیفی که در هفته ی قبل توانسته بود 2 گل وارد دروازه ی تیم ستاره طلایی ماهشهر نماید ، توانست طلسم دروازه ی پاکدلال آبان را بشکند و با شوتی سرکش از خط میانی میدان توپ را از خط دروازه ی این تیم آبادانی عبور دهد و با همین نتیجه پرسپولیس علاوه بر کسب هر 3 امتیاز از میهمان خود ، با 12 امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر باشگاه های خوزستان سایه ی خود را بر سایر تیم ها بیاندازد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست