04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۲۱2637

کافه سینای شوش فعالیت خود را در تالار نیایش آغاز می کند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 12:30 به مناسبت روز سینما ، کافه سینمای شوش به مدیریت محمد ضمدی از خیابان دکتر شریعتی به تالار نیایش منتقل شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ با حضور شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ؛ رضا ذاکری ناظر تالار نیایش ، محمد دیناروند کارشناس هنری اداره و کریم ستاوی مسئول امور مساجد وسایل کافه سینما به زیر زمین تالار نیایش این شهرستان منتقل گردید .

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این راستا اظهار داشت : سینما یک رسانه ی دیداری شنیداری ،  مبتنی بر فناوری است که به وسیله آن فعالیت اقتصادی صورت می‌گیرد و همچنین قابلیت استفاده هنری را داراست. یک اثر سینمایی که فیلم سینمایی نامیده می‌شود، از عناصر تصویر (به صورت مجموعه‌ای از فریم‌ها) و صدا (گفتگو، صدا و موسیقی) تشکیل شده‌است.


وی افزود : یک فیلم بر اساس فیلمنامه و توسط مجموعه‌ای از « بازیگرها، کارگردان، فیلم‌بردار و عوامل دیگر» ساخته می‌شود.

شریف احمدی هم چنین تصریح نمود : سینما جدیدترین شاخه هنر، معروف به هنر هفتم است که امروزه یکی از عمومی‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات هنری را ارائه می‌کند و متأسفانه در شهرستان شوش با توجه به وجود دو ساختمان به نام سینمای آزادی در شوش و سینما نیشکر در هفت تپه ، مردم این دیار سالهاست که از رفتن به سینما محروم هستند تا این که محمد ضمدی حدود یک سال پیش در خیابان شریعتی اقدام به ایجاد کافه سینما در مکانی استیجاری نمود و امروز به بهانه روز سینما این کافه سینما به زیر زمین تالار نیایش منتقل شده که به امید خدا در روزهای آینده مجددا فعالیت خود را آغاز خواهد نمود .


در پایان از محمد ضمدی به پاس تلاش در عرصه ی فیلم و عکس  توسط اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تجلیل به عمل آمد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست