04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۱۷4073

از نقاش تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شوش تقدیر شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از نقاش تصویر «صاحب الزمان(عج) ، حضرت امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» ، تقدیر شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11 روز دوشنبه 17 آذرماه1399هم زمان با «روز جهانی هواپیمایی» از هنرمند نقاش مریم خنیفری از دیار جریه ی سید راضی از توابع بخش مرکزی شهرستان شوش رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر نمود .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش خطاب به این نقاشی هنرمند که با استفاده از «قلم ، زغال ، قیر و....»آثاری همچون « چهره ، منظره و اشیاء» را با مهارت خلق نموده است گفت : در آینده ی نزدیک مسابقه ی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کاری مشترک توسط اداره ی تبلیغات اسلامی و اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و تصویر سردار دلها که توسط شما خلق شده است در این مسابقه شرکت داده خواهد شد .


مریم خنیفری ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش گفت : متولد سال 1358 هستم دارای مدرک تحصیلی کارشناس علوم تربیتی  و از سالی که دوم راهنمایی بودم به نقاشی رو آوردم و در اولاخر دهه ی 70 دو دوره آموزش نقاشی را زیر نظر استاد علی طالبی و استاد حبیب دلفانی در آموزشگاه پائیزان را با موفقیت پشت سر گذاشته و بعد از آن به خلق آثار پرداختم که در این زمینه به تصاویر « آقا صاحب الزمان(عج) ـ حضرت امام خمینی(ره) ـ مقام معظم رهبری ـ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ـ شهید محسن حججی » و همچنین تصاویر از «طبیعت ، گل و گیاه ، اشیاء نظیر سماور و...... » اشاره می کنم .


وی در ادامه به تقاضای خود از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش اشاره کرد و تصریح نمود : هر چند که این روزها با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم اما از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش انتظار دارم که هم برای تدریس کارآموزان برای اساتید و هم برپایی نمایشگاه یک مکان ثابت در نظر داشته باشد .


 

در پایان رضا ذاکری با حضور خدیجه طالبی کارشناس مالی اداری اداره از مریم خنیفری نقاش تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر نمود .


 

توضیح :

بنا به تقاضای مخاطبین شوش نیوز از این هنرمند بدون ماسک هم عکس گرفته شده تا شهروندان با چهره ی ایشان آشنا شوند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست