04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۲۰۲3783

رضا ذاکری به عنوان سکاندار اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش منصوب شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

همزمان با  سالروز اعلام انقلاب فرهنگی و تأسیس سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی ، طی حکمی از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رضا ذاکری به عنوان سکاندار اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش منصوب شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ رضا ذاکری  متولد 1 مهرماه 1359 در تاریخ 1 تیرماه 1387 در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش پس از کذراندن آزمون به عنوان مدیر تالار نیایش استخدام شد .

پس از مدتی بنا به تشخیص رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس دفتر رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  با حفظ مسئولیت منصوب شد .این کار تا زمانی که تالار نیایش به بخش خصوصی واگذار شد ادامه داشت و پس آن در چند دوره به عنوان جانشین رئیس نیز مدیریت خوبی رال از خود نشان داد .

رضا ذاکری در برقراری صمیمیت بین هنرمندان نقش مهمی داشته و با توجه به اینکه همیشه خود را سربازی برای ولایت دانسته علاوه بر حفظ شأن و منزلت دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی در تکریم ارباب و رجوع نیز تلاش خود را به کار گرفته تا هنرمندی نا راضی از اداره بیرون نرود .


وی در این ده سال سابقه ی کاری  با نحوه ی کار تمام انجمن های فرهنگی و هنری آشنایی واشراف کامل را داشته و می داند که کدام انجمن پرکارتر و چه هنرمندانی بیشترین همکاری را با اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته اند و حتی با ایده هایی که در ذهن دارد می دانند چه راهکاری را در دستور کاری قرار دهد که سایر انجمن ها هم خود را به حد مطلوب برسانند .

پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ؛ برای این فعال فرهنگی آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری داشته و از دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان که به رضا ذاکری اعتماد نمود قدردانی نموده و انتظار می رود که در اولین فرصت حکم سرپرستی و یا ریاست اداره را به نام ایشان امضا نمایند . ان شاءالله

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست