09202024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۶۲۹5237

اعلام جزییات برگزاری انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره و بازرسان گروه تئاتر اندیشه

ششمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان و اولین دوره انتخابات انجمن اولیاء و بازیگران گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایش اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش دانیال(ع)  در 30 شهریور ماه 1403 برگزار خواهد شد .

به گزارش شوش نیوز به نقل از روابط‌عمومی گروه تئاتر اندیشه  با توجه به مفاد  اساسنامه گروه  ؛ تأیید شده از طرف مؤسسه ی شرکت های غیر تجاری ، گستره ی بیشتری از اعضای پیوسته و وابسته ی  گروه  می‌توانند در این رأی دهند .

شرایط تخصصی که برای رای‌دهندگان در نظر گرفته شده ؛ شرایط سنی را از 11 سال به بالا در نظر گرفته که حتما می باتیست در گروه ثبت نام کرده و مدارک تحویل داده باشند و اعضای پیوسته که داوطلب عضویت در هیئت مدیره یا بازرسین شده اند می بایست در روز انتخابات حداقل دو سال عضویتشان کامل شده باشد  .

کسی که محل سکونتش در « منطقه ی صنعتی هفت تپه ـ شهر حُر ریاحی ـ کوی سلمان فارسی ـ روستای ابوذر غفاری ـ روستای شهید دانش ـ شهرک بهرام ـ جریه ی سید محمد ـ جریه ی سید راضی ـ منازل مسکونی شرکت قند خاور میانه ـ روستای حمید آباد ـ عنکوش ـ شهر فتح المبین و  روستاهای تابعه  و شهر شوش » باشد  ؛ چنانچه که عضویت در این گروه از سال 1368 تا 72 ساعت قبل از روز انتخابات را داشته باشند می توانند فردا جمعه 30 شهریور ماه1403 ساعت 10 صبح در تالار نیایش رأی خود را به صندق واریز کنند .

چنانچه قبلا گفته شده بود هر نفر از اعضای پیوسته و وابسته ی حاضر در روز انتخابات چنانچه برگ وکالت برای آنها صادر شده باشد می توانند علاوه بر افراد موردنظر خود که در برگ رأی نوشته است برای وکلای خود نیز برگ رأی از رئیس هیئت اجرایی گرفته و افراد مورد نظر وکلا را نوشت و در صندوق واریز کند .


در صورتی که فردی مانند « حسین دیناروند ـ مهدی کشاورز یا مینا جمشیدی فر » که  بنا به دلایلی روز انتخابات غایب هستند و موضوع را به مدیرعامل گروه اطلاع داده اند می توانند به نزدیکترین و مطمئن ترین اشخاص وکالت دهند ولی کسانی که به آنها وکالیت داده اند رئیس هیئت نظارت مشخص می کند که چه شخصی به جای آنها رأی بدهد .

آخرین نکته :

کسی که محل سکونتش شهرستان کرخه است در صورتی که عضویتش قبل از شهرستان شدن کرخه بوده است می تواند رآی بدهد اما اگر کرخه از بخش به شهرستان تغییرنام یافته و مستقل شده است  ؛ فرد مورد نظر عضو گروه شده باشد ؛ به صورت خودکار عضویتش ملغی و فرد مورد نظر می بایست در گروهی غضوشود که متعلق به آن شهرستان باشد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست