03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۴۱۳1737

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش در مراسم جمع خوانی قرآن در مسجد رسول الله شوش گفت : روحانیون ، جوانان و کانون های فرهنگی و هنری ؛ سه رکن تقویت مساجد هستند .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سحر روز شنبه 12 تیرماه 1395 مصادف با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان ، مراسم جمع خوانی در مسجد رسول الله به همت کانون فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) در این مسجد برگزار شد .

 

شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ؛  گفت: بسیج به عنوان پرچمدار بعد نظامی، روحانیت به عنوان نمایندگی شرع مقدس در مساجد و کانون های فرهنگی هنری به عنوان احیاکننده هنرهای اسلامی و جذب جوانان به مساجد، یک جمع منسجم می توانند تشکیل دهند که از آن به عنوان کابینه مسجدی نام برد.

رئیس اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شوش با اشاره به این که یکی از اقدامات و راهکارهای دبیرخانه ی امور مساجد اداره ی کل فرهنگ وارشاد اسلامی  خوزستان در راستای احیای کارکرد مساجد و جذب جوانان به  این پایگاه معنوی، ایجاد کانون های فرهنگی هنری بوده است ، در جمع اعضای کانون خاتم الانبیاء مسجد رسوالله گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال حاضر در انجام ماموریتی که برعهده دارند تاحدودی موفق عمل کرده اند اما ماموریت و هدف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد باید تلاش در راستای « تقویت نمازهای ، ارائه ی ایده و طرح ، برگزاری مسابقات علوم قرآنی و .... باشد و موجب جدایی جوانان از مسجد و نمازجماعت نباشد.


وی با اشاره به این که کانون فرهنگی هنری که در کنار مسجد فعالیت می کند باید با امام جماعت مسجد هماهنگ باشد، بیان کرد: البته امام جماعت مسجد هم باید واقعیت های روز را درک کرده و مانعی برای حضور جوانان در مساجد نباشد. بنابراین با هماهنگی های  لازم می توان در این زمینه به توفیقاتی دست یافت.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست