04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۱۳1783

نشست مدیران کانون های فرهنگی و هنری به منظور راه های تأمین اعتبار برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ کریم ستاوی

روز دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 18 نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شوش به منظور رسیدن به راه های جذب تأمین اعتبار در سالن اجتماعات تالار نیایش این شهرستان برگزار شد .

 

 

 

 

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در جلسه ی کانون های فرهنگی و هنری مساجد پیرامون اختتامیه ی جشنواره ی شعر رضوی به زبان عربی گفت : انتظار داریم کلیه ی مدیران ، رابطین و اعضای کبیش از 60 کانون فرهنگی وهنری مساجد در هفتمین مراسم اختتامیه ی شعر رضوی که در آستان مقدس دعبل ابن علی خزایی برگزار می گرد حضوری بی نظیر داشته باشند .

 

وی سپس به اعتبارات فرهنگی اداره ی فرهنگ وارشاد اسلامی اشاره کرد و در این زمینه اظهار داشت : در سال های گذشته اعتبارات خوبی داشتیم اما الان مشکلات زیادی داریم لذا می بایست بتوانیم تأمین اعتبار کنیم و ادر این راه مدیران کانون ها نیز برای برگزاری برنامه های فرهنگی خود رایزنی های لازم را برای جذب خیرین مدنظر داشته باشند .

 

رقیه محمودی معاونت اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در امور کارآفرینی به  طرح های زود بازده ویژه ی کانون های فرهنگی و هنری مساجد توضیحاتی را ارائه نمود و در ادامه خاطر نشان نمود : ما آمادگی آن را داریم در صورتی که کانونی بخواهد در این راستا اقدام به کارآفرینی نماید  مرحله به مرحله تا رسیدن به هدف نهایی نظرات کارشناسی را در اختیارشان بگذاریم .


 

سپس کریم ستاوی مسئول امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در رابطه با تفاهم نامه ی اوقات فراغت و جشنواره ی قرآنی مدهامتان و ثبت نام در سامانه تأکید داشت و در خاتمه برنامه های انجام شده و یا در حال انجام تشریح نمود .

 

شایان ذکر است در این جلسه ؛ شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ رقیه محمودی معاونت اداره ی تعاون کار و رفاه اجتماعی ، علی محمد خردمند معاونت اتاق اصناف ،کریم ستاوی مسئول امور مساجد ، جمعی از مدیران و رابطین کانون های فرهنگی و هنری حضور داشتند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست