04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۱۲4069

از خدمات مسئول امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از خدمات چند ساله ی مسئول امور مساجد تجلیل و قدردانی شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 11 روز چهارشنبه 12 آذرماه1399 هم زمان با  روز قانون اسلامی جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از کریم ستاوی مسئول امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل به عمل آمد .


رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این راستا گفت :کریم ستاوی از هشت سال پیش که از گروه صنایع کاغذپارس هفت تپه بازنشسته شد به عنوان مسئول امور مساجد در این اداره و در حال حاضر به عنوان جانشین شورای هیئات مذهبی اداره ی تبلیغات مذهبی و عضو بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) بدون دریافت حقوق و یا دستمزدی همکاری داشته و دارد . 

وی افزود : این برادر انقلابی و ولایی علاوه بر آن همکاری تأثیر گذاری با هیئت فوتبال شهرستان شوش دارد مه در این راستا هم حقوقی را دریافت نمی کند ، لذا بر آن شدیم که به پاس قدردانی از تلاش های شبانه روزی این برادر ارزشی تجلیل نماییم .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در پایان اظهار داشت :با حضور کریم ستاوی شهرستان شوش تاکنون توانسته است در 70 مسجد شهری و روستایی کانون فرهنگی و هنری تأسیس نماید و پرونده ی چند کانون را هم برای طی نمودن مراحل ثبت به امور مساجد استان خوزستان ارسال کرده است .


شایان ذکر است در این مراسم ؛ غلامعلی یاحسن از بازنشستگان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرشتان شوش ـ محمد دیناروند کارشناس امور هنری ـ ناجی عباسی نیا نایب رئیس  انجمن هنرهای نمایشی ـ مهدی اهواز و رضا حسن غلامعلی از بازیگران تعزیه حضور داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست