04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۱۱۲۱4171

دیدار مدیر و اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با امام جمعه

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه 21 بهمن ماه 1399 هم زمان با سالروز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام خمینی(ره) و دهمین روز از ایام الله دهه ی مبارک فجر که به عنوان « انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، استکبارستیزی» نامگذاری شده است ، مدیر و اعضای بنیاد فرهنگی  حضرت مهدی موعود(عج) با امام جمعه دیدار نمودند .

در این دیدار که در فضای معنوی مصلا برگزار گردید ابتدا دکتر عبدالحسین سرخه مدیربنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) شهرستان شوش ضمن خوشامدگویی به دوستان از حضور امام جمعه و حجت الاسلام محسن بخشی مسئول حوزه ی نمایندگی سپاه و دیگر دوستان تشکر و تقدیر نمودند .

وی افزود:  همه ی بشریت به صورت ذاتی و بالفطره منتظر ظهور و منجی هستند و اسلام با مصداق ظهور امام زمان (عج) پیشقراول این اعتقاد است ‌ .


در ادامه امام جمعه شهرستان شوش ضمن تقدیر از حضور اعضاء بنیاد به دو راهکار اساسی برای یکسال آینده تاکید کردند .

حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل افزود :  تلاش شود که چند مهد کودک در شهرستان شناسایی و با هماهنگی مدیران مربوطه «اهداف فرهنگی مهدوی» را در روح مطهر کودکان دمید .

وی سپس با تاکید بر کار در روستاها خواستار حضور مربیان از قم و شهرستان برای ترویج فرهنگ مهدوی در روستاها خواستار شدند ‌ .


در پایان مدیر بنیاد با تشکر مجدد از دوستان اظهار داشت  : تمام تلاش و همت بنیاد در سال آینده متمرکز بر انجام دو راهکار امام جمعه شهرستان  شوش خواهد شد ‌ .

سرانجام جلسه پس از یک ساعت با ذکر صلوات به پایان رسید .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست