04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۳۰۷2448

سی و چهارمین جلسه مجمع اهل بیت شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 21:45 یکشنبه 7 خرداد 1396 سی و چهارمین شهد صلوات به همت مجمع اهل بیت(ع) و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در منزل شهید محمود سگوندی برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز، سرهنگ بازنشسته ی پاسدار عبدالکریم مقدم و یکی از همرزمان شهید محمود سگوندی در عملیات بیت المقدس ضمن قدردانی از بانیان برگزاری مراسم شهد صلوات ، به خاطراتی از شهیدسگوندی پرداخت و در این خصوص اظهار داشت : شهید محمود سگوندی از افرادی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل کمیته ی انقلاب اسلامی به عضویت این کمیته درآمد اما با شروع فعالیت سپاه پاسدران در سپاه شوش ثبت نام نمود .

وی افزود : شهرستان شوش در مجموع دو دیده بان مهم داشت که یکی از آنها شهید محمود سگوندی بود که برای لشکر 21 حمزه دیده بانی می کرد و جانباز شهید اسماعیل شهابی طرفی دومین دیده بانی بود  که خدمات  قابل توجهی در زمان هشت سال دفاع مقدس  از او برای ما به یادگار مانده است .


در ادامه کربلایی رحیم چنانی به ذکر مصیب در وصف شهدا پرداخت ، حاج ناصر پیوست بخشی از زندگی نامه و زندگی نامه ی شهید محمود سگوندی را بازگو نمود ، صادق اسماعیلی فر کلیپی به مناسبت آزاد سازی خرمشهر و سالروز عملیات بیت المقدس را پخش نمود و سرهنگ بابایی لوح تقدیر به پدر شهید محمود سگوندی اهدا کرد .


 

شایان ذکر است در کنار برخی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، مدافعین حرم و خانواده ی معظم شهداء « سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج ـ علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرامرز بهرامی رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اندیمشک »حضور داشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست