04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۹۲۱3526

شما متعلق به خودتان نیستی که بخواهی با رفتنت دشمن شادکن باشی

پس از این که به خاطر یک سری مسائل تصمیم به کناره گیری از دنیای خبر و اطلاع رسانی را به صورت جدی گرفته بودم اما صدها نفر از ولایتمداران ؛ وقتی رفتنم را باعث شادکردن دشمن دانستند به احترام آنها خصوصا خانواده ی معظم شهداء و خدمت نمودن به ولایت فقیه به فعالیت خود ادامه می دهم .

در زیر جمع بندی پیام های ارسالی جهت اطلاع مخاطبین آمده است :

شما خبرنگاری هستی که با قلم و دوربینت یاد و آرمان شهدا ، رزمندگان ، آزادگان و ایثارگران را در جامعه زنده نگه داشته ای و با حضور در آیین شهد صلوات با نوشته های خود عطر شهادت را پرتو افکنی می کنید .

شما از خبرنگارانی هستی که با « تلاش و تعهد»، روشنایی حقیقت را برای مردم به ارمغان می آورد و ما خود را موظف می دانیم از  شما به ادامه دادن این راه دعوت نماییم .

با توجه به این که خود نیز از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستی از یاد نبرده ایی که امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی و ایثارگری «شهدا، جانبازان و آزادگان» است  و لذا به همین منظور است که نوشته های خود را  آغشته به عطر رشادت و دلاوری های کسانی نموده ای که فروتنانه و خاضعانه بدون هیچ چشمداشتی با تقدیم جان خود از امنیت میهن اسلامی دفاع کرده اند .

وقتی که می گویی از دهه ی 60 خبرنگاری خود را شروع کرده ای ؛ یعنی زمانی بعد از جنگ سلاح رزمندگی را زمین گذاشته و به جای آن سلاح قلم را به دست گرفتی و بدون کوچکترین چشم داشتی به شهر و دیار خویش خدمت نمودی و همیشه خدمت به مردم را به خاطر رضای خدا سرلوحه ی خود قرار دادی ؛ پس به خاطر مادیات و یا هدیه از این و آن خبر و گزارش تنظیم نکرده ای چون همیشه از خدا هدیه ی خود را طلب نموده ای و در دهه ی 90 پس از 30 سال سابقه ی درخشان زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا را دنبال می کنی ؛ وقتی  مشاهده می شود شما اخبار و رویدادهای مربوط به « نماز جمعه ، شهد صلوات ، آیه های صبر که همان رزمندگان و آزادگان باشند ، دعای ندبه ، جلسات قرآن کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، جشنواره های علوم قرآنی و نهج البلاغه ، همایش های بصیرت افزایی و روشن فکری ، عزاداری های مربوط به ائمه ی اطهار(ع)  و.... » در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به طور کامل منتشر می کنید ، کاری که کمتر خبرنگاری  انجام می دهد و علاوه بر آن در کنار سایر خبرنگاران در زمینه های « سیاسی ، فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، ورزشی ، علمی و... » قلمت را به کار گرفته ای و اگر مورد قبول و وثوق « خانواده های معظم شهدا ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم  ، آزادگان ، ایثارگران و بسیجیان » هستی به این دلیل است که خود را سرباز ولایت می دانی و سربازان ولایت  بیدی نیستند که با بادی بلرزند همانگونه که شما نلرزیده ای.


به سه نمونه از کارهایت که انجام داده ای در همین سال 1397 اشاره می کنم که شما دنبال مادیات نبوده نیستی و نخواهی بود 1 ) ـ وقتی که مدیر مجمع اهل بیت به منظور تأمین بخشی از هزینه های سایت شوش نیوز به شما مبلغی را اهدا کرد بدون آن که پاکت را باز کنی همان پاکت را در صندوق نذورات انداخت تا در راه امورات سلسله برنامه های شهد صلوات هزینه شود . 2 ) ـ به مناسبت روز خبرنگار مجمع الذاکرین وقتی که به شما هدیه داد همان هدیه را بلافاصله به خانواده ی شهید فیض حداد اهدا نمودی 3 ) ـ چند روز پیش در جشن دورهمی توانجویان وقتی که انجمن توانجویان به شما یک پاکت حاوی وجه نقد به شما داد باز بدون این که به آن نگاه کنی پاکت را به یکی از معلولین که قرار است ازدواج کند هدیه نمودی . کدام خبرنگار حاضر می شود هدایای خود را به دیگران  اهدا نماید ؟

اگر نگاهی به مسئولیت هایی که در سال های 1396 و 1397 به شما داده شده شده  سرباز ولایت بودن شما را تأیید می کند :

1 ) ـ رابط فضای مجازی قرارگاه فرهنگی شهرستان شوش

2 ) ـ مسئول فضای مجازی جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی(جمنا)

3 ) ـ خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه

4 ) ـ مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

5 ) ـ مدیر  فضای مجازی حوزه ی مقاومت بسیج اداری ، کارگری و اصناف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش

6 ) ـ مسئول واحد خبر و فضای مجازی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش

7 ) ـ خادم الشهدای سلسله برنامه های شهدصلوات از طرف مجمع اهل بیت(ع)

و دیگر مسئولیت هایی که چون هنوز احکام آن را دریافت نکرده ای به آنها اشاره نمی شود .

پس با این وجود شما متعلق به خودتان نیستی که بخواهی با رفتنت دشمن شادکن باشی ، از شما این سئوال را می پرسیم ؛ پاسخ شهداء را چه می دهی خادم الشهدای شوش اگر اخبار مربوط به این شهدا را منتشر نکنی ؟ پس برگردو مقتدرانه باز قلمت را به دست بگیر و همچنان خادم شهدا باش سرباز ولایت و  اعلام کن که این خواسته ی جمعی از « خانواده ی معظم شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، رزمندگان مدافع حرم ، سپاهیان و بسیجیان ، آزادگان ، جانبازان و ایثارگران ، هنرمندان ، ورزشکاران ، فرهنگیان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، ستاد برگزاری نماز جمعه ، مدیرو اعضای هیئت مدیره ی مجمع اهل بیت و همچنین علی عبدی نسب سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش » بوده است

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست