04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۰۹4066

از خانواده ی شهید خسرایی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش تجلیل شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، ساعت 12:45 روز یکشنبه 9 آذرماه1399 از خانواده ی شهید خلف خسرایی تجلیل به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز ؛ شابع خسرایی فرزند ارشد شهید خلف خسرایی با حضور در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مورد تجلیل سرپرست این اداره قرار گرفت .

رضا ذاکری در راند ترین تاریخ قرن گفت : ما هرچه داريم از بركت خون پاك شهدا و امام شهداست و تكريم خانواده شهيدان وظيفه ی عموم جامعه به ويژه مسئولین ادارات و نهادهاست چون  آرامش امروز ايران اسلامي و اقتدار آن در جهان مديون خون پاك شهداي انقلاب اسلامي است.

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش افزود : خون شهيدان والامقام و صبر وبردباري خانواده ی معزز آنان عزت و اقتدار را براي نظام جمهوري اسلامي در جهان به ارمغان آورد. اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  مفتخر است که سهمی در این راه دارد و یکی از کارکنان خود را در راه اسلام تقدیم نموده است .


شایع خسرایی فرزند ارشد شهید خلف خسرایی گفت : از هنرمندان و همچنین از غلامعلی یاحسن بارها شنیدم که با آمدن رضا ذاکری ، همدلی بین هنرمندان ایجاد شده و با دست خالی فعالیت های قابل توجهی دارد ، این شد که امروز تصمیم گرفتم تا به اداره بیایم و از نزدیک به این مرد مهربان خسته نباشید بگویم .

وی در ادامه گذری به زندگی نامه پدرش زد و در این راستا تصریح نمود : در تاریخ 2 مهرماه1308 پدرم در شهر شوش متولد شد ، ایشان انسانی مهربان و با کمالات بود و در سال 1332 یعنی در سن 24 سالگی ازدواج نمود و حاصل  این ازدواج شش فرزند به نام « شایع(خودم) ـ فاخر ـ مجید ـ حمید(حمدان) ـ حمیده و امیر» می باشد .

شایع خسرایی افزود : پدرم  در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان باغبان مشغول به خدمت بود و از همین راه امرار معاش خود و خانواده را تأمین می کرد ؛ آن زمان اداره ی میراث فرهنگی و نهاد کتابخانه های عمومی زیر مجموعه های اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند .

وی در پایان اظهار داشت : پدرم در خانه برای فرزندانش  یک معلم بود و در نهایت وقتی که به خانه برمی گشت بر اثر اصابت ترکش توپ دشمن بعثی در تاریخ 6 آذرماه1359 به درجه ی رفیع شهادت نائل گردید .

در پایان با حضور غلامعلی یاحسن از بازنشستگان اداره و کریم ستاوی مسئول امور مساجد از شایع خسرایی تجلیل به عمل آمد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست