04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۷۰۵4524

دیدار با دو خانواده ی شهید و یک جانباز در پنجمین روز از هفته ی دفاع مقدس

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ دانیال کیهانی

به همت پایگاه های مقاومت بسیج اوذرغفاری و سلمان فارسی در پنجمین روز از هفته ی دفاع مقدس که با عنوان « دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی واصناف» و هم زمان با شب اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با خانواده های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو شد .

به گزارش شوش نیوز ساعت 21 یکشنبه 4 مهرماه1400  با حضور «حجت الاسلام محمد دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش ، سرهنگ پاسدار جاسم لطیفی معاونت مالی سپاه ناحیه ی شوش ، سمیر حیدری آل کثیر فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج سردار شهید مجید بقایی ، مسلم صفری و مهدی اسلامی پناه اعضای شورای اسلامی شهر شوش ، حمید حویزه فرمانده ی پایگاه مقاومت سلمان فارسی ، عیسی خلیلی فرمانده ی پایگاه مقاومت ابوذرغفاری و جمعی از بسیجیان» این دو پایگاه با «خانواده ی شهید غلامرضا قاسم پور ، خانواده ی شهید رضا صیادی و غلامعباس اسلامی پناه رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس» دیدار و گفتگو شد .


حجت الاسلام محمد دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش در این دیدارهای جداگانه با این خانواده ها ، احترام جامعه نسبت به خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان را لازم دانست و در این راستا گفت : دیدار با «خانواده ی شهدا، ایثارگران و جانبازان» باید در جامعه نهادینه شود و احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده ی پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است چون مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

حجت الاسلام دانیالی افزود : در آموزه‌های دینی، سیره ی اهل‌بیت(ع) و سیره ی بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تأکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

وی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه ی نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

ایشان  ضمن تجلیل از  تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

سرهنگ پاسدار جاسم لطیفی معاونت مالی سپاه ناحیه ی شوش با بیان این‌که صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به‌دست‌آمده است. اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم. اشتغال و مسکن دو موضوع مهم مطرح‌شده ایثارگران در این ملاقات بود که این موضوعات همت همه مسئول دستگاه ها را می‌طلبد.


در پایان از این دو خانواده ی شهید و جانباز جهادگر با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست