04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۲۳1191

زیارتگاه منطقه ی عملیاتی فتح المبین از 15 مهر ماه میزبان کاروان های راهیان نور دانش آموزی از سراسر کشور می باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور دانش آموزی که در محل یادمان شهدای فتح المبین واقع در غرب کرخه برگزار گردید از 15 مهرماه به عنوان آمادگی شوش جهت میزبانی کاروان های راهیتان نور دانش آموزی خبرداد.

 

 

 

 

وی بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: دانش آموزان با شرکت در کاروان های راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی ، با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان آشنا خواهند شد.

 

وی گفت: شهرستان شوش همه ساله از 15 مهر ماه میزبان کاروان های راهیان نور دانش آموزی می باشد و دراین خصوص روزانه بیش از 1500 نفر از این مناطق بازدید می کند.

 

"نجاتی" با اشاره به اینکه حضور کاروان های راهیان نور دانش آموزی از  اوسط مهر و اوایل آبان ماه شتاب بیشتری به خود می گیرد گفت: در پیک حضور کاروان های راهیان نور به منطقه ی عملیاتی فتح المبین بالغ بر 500 هزار زائر از سراسر کشور  در این منطقه حضور می یابند که نیازمند همکاری و تلاش تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه ی خدمات رسانی مناسب به این عزیزان می باشد.

 

وی  به برقراری امنیت کاروان های راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت: با همکاری عوامل انتظامی ، بسیج ، بخشداری ها و دهیاری ها مقرر شده است تمهیدات لازم در این خصوص انجام شود.

 

وی یاد آور شد : بحمدلله با تلاش های صورت گرفته در سال 93 و نوروز 94جزء 3 شهرستان برتر در زمینه ی خدمات رسانی به مسافران نوروزی وکاروانهای راهیان نور بودیم و امید است که با تدابیر اندیشیده شده امسال نیز جزء شهرستان های برتر در این زمینه باشیم.


 

در ادامه ی این نشست "فرحان منصوری" مسئول زیارتگاه منطقه ی عملیاتی فتح المبین گزارشی از اقدامات انجام شده در این یادمان ارائه داد و گفت: یادمان فتح المبین در نوروز امسال جزء یادمان های برتر در زمینه  ی فضا سازی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بوده است.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست