04252024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۱۰۶2320

دلنوشته های راهیان نور یادمان شهدای فتح المبین در ششمین روز تعطیلات نوروزی

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

امروز یکشنبه 6 فروردین 1396 از ساعت 9 صبح الی 13 در حالی که کاروان های از استان های « آذربایجان غربی ـ آذربایجان شرقی ـ اردبیل ـ تهران ـ سمنان ـ قم ـ فارس و ... و شهرستان های از استان خوزستان به این دیار آمده بوند موفق شدیم دلنوشته  24 نفر را جمع آورده کرد و شما مخاطبین را دعوت به مطالعه ی این دلنوشته ها می کنیم .

زهرا شهرابی فراحانی از استان تهران ـ شهرستان پردیس

این جا به من خس خیلی خوبی داد ، احساس می کنم که این مکان  قطعه ای از بهشت است و من برای اولین بار است که به یادمان شهدای فتح المبین سفر می کنم و اگه می دانستم که مکانی مقدس و روحانی است خیلی جلوتر از می آمدم .


زهرا نیکو کلام از استان تهران

بسم رب الشهداء والصدیقین ـ اگر قابل باشم خدا برای بار اول بنده را به این سفر مقدس هدایت فرمود و فقط بغض عجیبی  گلویم را می فشارد و لایق نیستم که در مورد شما شهداء چیزی بگویم ولی دمتان گرم که جان بارزش خود را در راه میهن عزیزمان ایران اسلامی فدا کردید ـ بهشت گوارای وجودتان ـ التماس دعا و از شما می خواهم که ما را حاجت روا کنید .


مائده جرأت ازاستان تهران

آن روز که خون شما بر این خاک ریخت من هنوز به دنیا نیامده بودم ، اما نمی دانم چه اثری در شماست که از هر حرف زنده ای برایم سخنانتان گوارتر و پذیراتر بوده و این خود مثداق این کلام خداوند است که از زنده بودنتان می فرماید ـ مرا ببینید در روزی که بی پناهم .


معصومه گورابی از استان تهران ـ شهرستان پردیس

وقتی  داشتم می آمدم اینجا و از اتوبوس پیاده شدم هیچ حسی نداشتم و با خنده حرکت می کردم اما وقتی چند قدم جلوآمدم و صحنه های واقعی و دست نخورده ی دوران قبل از عملیات فتح المبین را  مشاهده کردم خنده جای خود را با گریه عوض کرد و حسم متحول شد ، وقتی که روایتگران دفاع مقدس از آن دلاورمردها ـ رشادتها ـ دویدن ها و جنگیدن ها ی شما با ما سخن گفتند ؛ وقتی که وارد سنگرهای عراقی ها که در شیارها شما شهداءرا محاصره و به درجه ی رفیع شهادت رسانده بودند آشنا شدم اشک از چشمان جاری شد .ای شهداء باید یک اعتراف را نزد شما داشته باشم  ، من تا این لحظه اصلا نماز نمی خواندم اما اکنون از شما می خواهم که شفاعتم را نزد خدواند داشته باشید چون می خواهم به شما قول بدهم از این لحظه و در حسینه ی همین یادمان نماز خواندن را شروع کنم ـ روحتان شاد که کالبدم را بیدار کردید تا به خود آیم .


مهدی خلیلی از استان آذربایجان شرقی ـ شهرستان ملکان

این شهداء این ملت مدیون خون شماست  ، ما را در هر لحظه دریابید .


دختری محجبه از تبریز که نامی از خود نبرد :

هر ثانیه  از عمرم ، غم عمیقی سرتاپایم را در بر می گیرد ؛ من چه عددی هستم وقتی 21 سال عمرم را در حسرت عمیقی پشت سر گذاشته ام و بعد نوجوانان 12 ـ 13 ساله  طوری عاشقانه خدا را ستایش کرده اند که قابل توصیف نیست ـ شهداء شرمنده ایم .


عطیه احمدی از استان قم ـ شهرستان قم

می دانید چرا به شهیدان مرده نمی گویند ؟ چون آنها زنده اند ، آنها ما را در نظرشان می بینند و همیشه ناظر اعمال ما هستند ، وقتی به چنین مکانی پا می گذاریم  در حضور شهداء از خود بپرسیم که چقدر گناه  انجام داده ایم و بعد از آنها بخواهیم که شفاعتمان را نزد پروردگار داشته باشند .


ریحانه احمدی از استان قم

شهداء دوستتان دارم دعامون کنید که عاقبت بخیر شویم و به خاطر گناهانی که تا کنون داشته ایم حلالمون کنید .


هما پارسائی از استان تهران ـ شهرستان پاکدشت

از شهداء می خواهم که مرا یاری کنند و باز هم در سال آینده مرا بطلبند که مجددا  به ایجاد سفر کنم چون این منطقه قطعه ای از بهشت است و جایی که متعلق به بهشت باشد پاگذاشتن به آن بدون اذن شهداء امکان پذیر نیست .


صغری صبری از استان تهران ـ شهرستان پاکدشت

همه ی کلمات عاجزاند از این که بتوانند احساس زیبای این مکان مقدس را بازگو نمایند و اشک های همه ی کاروان های راهیان نور را بیان کند .


طاهره نیازی ـ از استان قم

شما با نثار خون با ارزش خود امنیت را برای من و امثال من ایجاد کردید و اگه ما حجاب را رعایت نکنیم بی شک مزد تلاش شما را به باد داده ایم پس مطمئن باشید که ما هم با رعایت حجاب کاری زینبی خواهیم کرد .


فاطمه سعادت از استان آذربایجان شرقی ـ شهرستان ایلخچی

دلم برایتان  بد جوری تنگ شده که حتی نزدیکترین اعضای خانواد ه ام آن را نمی توانند جبران کنند ، فقط خودتان می توانیم دل من را از این گرفتگی رها نمایید .


شیرویه صحرا از شهرستان تبریز

بسم الله الرحمن الرحیم ـ الا بذکرالله تطمئن القلوب ـ یاد شهیدان مصداقی از ذکر الهی است . و ما دلمان به یاد شهیدان و ایمان و معرفتشان آرام می گیرد .


شعبانقلی حجازی پور از استان فارس ـ شهرستان سپیدان

اینجا سرزمین عشق است که ملائکه را با قلب ، قابل احساس می کند ، این منطقه قطعه ای از بهشت است و باید با وضو وارد شد .


محراب محمدیان از استان فارس ـ شهرستان لارستان

ما از کوره آمدیم ـ خدا را شکر می کنیم که پنج نفره اومدیم پیش شما شهداء و در کنار شما احساس می کنیم در بهشتیم ـ ای شهداء هرگز ما را به حال خود رها نکنید .


حبیب اله احیانی از استان تهران ـ شهرستان لواسان

ای  شهیدان ، خدا شما را بیامرزد ، به از جانفشانی شما قبطه می خورم زیرا من در زمان جنگ بودم ولی سعادت در جنگ را نداشتم پس در این زمان شرمنده ی شما هستم ما را دعا کنید که خدا ما را بیامرزد .


سارا ابراهیمی از استان فارس شهرستان شیراز

شهدای عزیز سلام ـ نمی دونم چی بگم  و چه طوری از شما والامقامان تشکر کنم ،آخه من در برابر شما هیچم ، فقط می تونم بگم ممنون که جنگیدید تا امروز  با آرامش در کشور ایران اسلامی  زندگی کنیم شما نزد خدا آبرو دارید لذا برای منم دعا کنید تا شهید بشم و لذت شهادت  را بچشم و شما رو به بی بی دوعالم حضرت فاطمه ی زهرا(س) قسم  می دم برام دعا کنید تا حجابم و اخلاقم زهذایی باشد .


منصوره خوش پوش از استان فارس شهرستان شیراز

بسم ری الشهداء والصدیقین ـ در مقابل این همه فداکاری و ایثار ، زبانم قاصر است و نمی توانم گوشه ای از زحمات و از خودگذشتگی این شهداء را به قلم بیاورم ولی از شهداء می خواهم به حق درجه و مقامشان جوانان کشور را دعا کنند تا به راه راست هدایت شوند .


طاهره رضایی پور از استان فارس شهرستان شیراز

سلام بر شهیدان ؛ درود بر مرزداران و رزمندگان اسلام  ـ درود بر رهبرم و مولایم سید علی خامنه ای«مدظله العالی» ، انشاءالله شهداء شفاعت ما را نزد خدواند داشته باشند تا عاقبت بخیر از این دنیا برویم .


فاطمه جلیلی از استان فارس شهرستان شیراز

ای شهیدان به خون غلطان خوزستان سلام ـ ای شهیدان به خون غلطان فتح المبین درود ـ من از شما شهداء در ایم مکان مقدس ممنون هستم که سرزمینی به این وسعت را آزاد کردید تا ما با آسایش کامل زندگی کنیم و به همین منظور هر شب جمعه برای شادی روحتان فاتحه می خوانم .


محمد اسماعیلی از استان بوشهر

به نام حضرت حق  ـ مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز  از من خواست تا دلنوشته ای  بنویسم  لذا می گویم در سال های 61 و62 در این مناطق عملیاتی بوده ام که بهترین دوستانم را در شیاری پائین تر  از دست دادم و الان بغض گلویم را گرفته و دستانم لرزان است فقط میگویم ممنونم که خاطراتم را زنده کردید میخوام بروم کمی دورتر سیر دلم برای دوستانم گریه کنم تا مقداری آرام بگیرم .


معصومه شوشتری ازشهرستان دزفول

سلام بر شهدایی که حسینی رفتند و خوشا به حالتان که با علم ـ معرفت و عاشقانه رفتید ـ دعا کنید ای شهداء تا بتوانیم این انقلاب  که ثمره ی خون شماست را حفظ کنیم و به دست امام خامنه ای«مدظله العالی» به دست ولیعصر(عج) تحویل دهیم و ما را از بدی هایی که داشته ایم شفاعت نمایید .


مرضیه شوشتریان از شهرستان دزفول

سلام ـ خدا خیرتان بدهد ای شهدای والامقام عملیات فتح المبین  ـ روحتان شاد که اهالی شهرستان های « شوش ـ دزفول و اندیمشک » را از تیرس مستقیم گلوله های توپ ـ خمپاره و موشک ها دشمن بعثی نجات دادید .


الهام شوشتری از شهرستان دزفول

بسم رب الشهداء والصدیقین ـ عکس شهدا را که می بینیم و متأسفانه برعکس شهداء عمل می کنیم از کارمان بدمان می آید این کاش وصیت شهدا را در جامعه رعایت کنیم و هیچ بی حجابی را در خیابان ها نبینیم ـ اگر میخواهیم روح شهدا از ما آزرده نشود و اگر می خواهیم جانبازان این یادگاران هشت سال دفاع مقدس از گذشته ی خود پشیمان نشود بیائیم و حجابمان را رعایت کنیم .


کوثر شوشتری ازشهرستان دزفول

خوشا به حال شهدایی که برای دفاع از عزت و شرف ـ ناموس و خاک عزیزمان رفتند و شربت شهادت را نوشیدند ـ امیدوارم همه جوانان ما ادامه دهنده ی راه شهیدان باشند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست