04192024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۲۲۰2414

ورزشی

جامعه ی ورزش و انجمن روزنامه نگاران شوش عزادار شد

به قلم  : عباس کرم الهی

گذشت آن زمان که انسان  فقط یک بار از دنیا می رفت ؛ حالا یک بار از شهر ، یک بار از دیار ، یک بار از دل، ویک بار از دست مهربانی برخی از دوستان ، اما « زنده  عبدالرضا لالوند ای مرد پاک و تلاشگر » بدان که هیچ وقت از یادها فراموش نخواهی شد .

به یاد داری وقتی  اولین مصاحبه را با تو داشتم ، آری 28تیرماه 1371 را می گویم ، فرقی که همکارم فرزین یارمحمدی همین عکس را از من و شما گرفت ، یادت آمد آن روز به من چه گفتی ؟ بگذار خودم بگویم ، بعد از مصاحبه گفتی « برای ورزش شوش خصوصاً دوچرخه سواری زحمات زیادی را کشیدم و رحمن چمانی ، حافظ بختیاری و..... را پرورش دادم ، اما اگه شما عملکرد ما را در دنیای ورزش و کاروکارگر پوشش نمی دادی کسی نمی دانست در دوچرخه سواری شوش چه می گذارد و کسی نمی دانست حافظ بختیاری کیست ـ در پایان گفتی خواهشی دارم که ما را تنها نگذاری و فراموش نکنی ، حالا چرا تو ما را گذاشتی و رفتی ... چرا؟


آخرین عکس تو را هم همین دیروز سه شنبه 19 اردیبهشت در سالن امور تربیتی از شما گرفتم و دیروز گفتی : دنیا وفا ندارد ، خدا را شاکرم که در چهارسالی که گذشت نه کسی از بستگانم را به کاری مشغول کردم و نه زخمی از زخم های زندگی ام را ترمیم نمودم و من از شما خبرنگار پیشکسوت شوش می خوام زبان گویایم بعد از مرگم باشی و خوب می دانی که هم به ورزش  کمک کردم و هم به فرهنگ و هنر ....


همیشه گفته اند خوبان همه رفتنی هستند و قبل از مرگ به آنها الهام می شود ـ دیروز این حرف با من درمیان گذاشتی و امروز خبر تلخ درگذشتت را شنیدم و برای چهارمین بار بغضم ترکید ، بار اول برای ارتحال امام (ره) ـ بار دوم برای مجاهد نستوه آیت الله طالقانی ـ بار سوم برای پدر خودم و این بار برای شما رفیق دیرینه ـ بیش از این دستم می لرزند که تایپ کنم وبا ارسال یک پیام تسلیت از طرف خودم و دوستان یادت وئ خاطرات با تو بودن را هرگز فراموش نمی کنم .


انا لله و انا الیه راجعون

خانواده ی داغدار لالوند

راوی خبرهای ناگوار بودن سخت است به‌خصوص اگر خبر درخصوص مردی باشد که افتخارآفرینی ، هنر زندگی‎اش بوده و همواره برای اعتلای نام شوش و خوزستان جان‌فشانی کرده است و در نهایت نیز با عشق خدمت به شوش دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی ملحق شد .

با کمال تاسف و تاثر درگذشت ناگهانی زنده یاد «  عبدالرضا لالوند» ، مردی از دیار شوش دانیال(ع) ، پهلوان و قهرمان سرافراز دوچرخه‎سواری شوش و استان خوزستان را به  شما  خانواده ی داغدار ، جامعه ی  ورزش و انجمن روزنامه نگاران  تسلیت گفته ، برای روح آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند متعال خواهانیم.

عباس کرم الهی

مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز

 و  سرپرست گروه تئاتر اندیشه

و هم چنین از طرف :

دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ـ شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ـ رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ـ استاد جعفر دیناروند رئیس کارگروه تخصصی امور اجتماعی اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران ـ داریوش پارسا مدیر مسئول پایگاه خبری ورزشی پیمان ، سجاد عبیدی پور خبرنگار خبرگزاری بین المللی تسنیم ـ علی سعدی مدیر مسئول هفته نامه ی صدای کرخه ـ علی روسی خبرنگار سیمای خوزستان ـ مجتبی پناهی خبرنگار خبرگزاری ایرنا ـ سید مهدی موسوی خبرنگار شبکه ی بین المللی الاهواز ـ رضا ذاکری مسئول دفتر رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  و ....

 

  • سرمقاله

  • محبوب ترین اخبار

  • آخرین اخبار

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست