03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۰۷1827

به مناسبت هفته دولت ، همایش پیاده روی خانوادگی گلگشت در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ قاسم احمدی و عباس کرم الهی

روز یک شنبه 7 شهریور 1395 ساعت 7:30 صبح در ششمین روز از هفته ی دولت که با عنوان  « برجام ، امنیت و اقتدار ملی » نام گذاری شده است ، همایش پیاده روی خانوادگی در پارک میراث شود با حضور بیش از 70 شرکت کننده برگزار شد .

 

این همایش با حضور علی سرپرست معاون فرماندار ، شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  ، کارشناس امور جوانان اداره ی ورزش و جوانان و مربیان آموزشگاه های تحت پوشش اداره ی بهزیستی در مصافتی به طول 150 متر برگزار شد و در پایان به قید قرعه به 30 نفر هدایایی از جمله پتوی دو نفره و ظروف آشپزخانه اهدا شد .

علی سرپرست معاونت فرماندار شهرستان شوش در گفت وگو با شوش نیوزضمن تشکر از صالح ستاوی  رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولین ، شریف احمدی رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء و رضا معتمدی رئیس هیئت ورزش همگانی که در واقع بانیان برگزاری این همایش بودند ؛ عنوان نمود : فرمانداری شهرستان شوش از این همایش که در کنار آن مسابقات دارت و پرتاپ حلقه برای جانبازان  تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان ، معلولین آموزشگاه های تحت پوشش اداره ی بهزیستی  و بیماران خاص و پیوند اعضاء ، حمایت خود را اعلام می کند .


علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در گفت و گویی جداگانه از برگزاری همایش سخن به میان آورد و گفت : برای اولین بار در شهرستان شوش همایشی به مناسبت هفته ی دولت برگزار می شود که چهار اداره به صورت مستقیم در آن سهیم هستند و امیدوارم استمرار داشته باشد هر چند نحوه ی اطلاع رسانی از یک طرف و بالا بودن رطوبت از طرف دیگر باعث شده که تعداد شرکت کنندگان از 70 نفر بالاتر نرود و البته برای گام اول این حرکت را به فال نیک میگیریم و امیدواریم که در گام های بعدی ادارات بیشتری مشارکت داشته باشند .


وی در ادامه  با بیان این که ورزش کردن برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سلامت روحی و جسمی ضروری است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که فعالیت‌های ورزشی در کمترین زمان و با بهره‌گیری از حداقل امکانات موجود انجام شود.

شایان ذکر است در همایش پیاده روی عموم مردم حضور داشتند ، اما در مسابقات دارت و پرتاپ حلقه معلولین آموزشگاه های تحت پوشش بهزیستی و بیماران خاص و پیوند اعضاء همراه با خانواده هایشان شرکت نمودند .

نتایج دو رشته ی دارت و پرتاپ حلق در دو بخش آقایان و خانم ها :

دارت آقایان « قاسم احمدی با کسب 91 امتیاز  ـ محمد حیدری با کسب 61 امتیاز و محمد رضا آلبوغبیش با کسب 90 امتیاز  »

دارت خانم ها « زینب چایان با کسب 96 امتیاز   ـ دینا دلبوث با کسب 93 امتیاز   و فاطمه حیدری نیا با کسب 83 امتیاز »


پرتاپ حلقه آقایان « سید علی علیپور با کسب 280 امتیاز ـ امید دیناروند با کسب 240 امتیاز و حجت بهروی با کسب 180 امتیاز »

پرتاپ حلقه خانم ها « سمیه سگوند با کسب 180 امتیاز ـ یاسمین بیت نصیر وفرح رخت افکن به صورت مساوی هر کدام  با کسب 100 امتیاز » 


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست