03282024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۲۲۴2294

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش از ابطال تعرفه های تکراری در پیاده روی خانوادگی خبرداد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به بهانه ی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که قرار است روز جمعه 27 اسفند 1395 از حرم دانیال نبی(ع) تا پارک میراث برگزار شود ، به اداره ی ورزش و جوانان رفته و در همین راستا با رشید هدایت خواه گفت و گویی زیر را انجام دادیم .

به گزارش شوش نیوز ؛ رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان در این گفت و گو که روز سه شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 11 برگزار شد در مقدمه ای کوتاه عنوان نمود : با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما ، در ابتدا پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و ولادت با سعادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) را به کلیه ی شهروندان گرانقدر و خصوصاً جامعه ی ورزش تبریک و تهنیت عرض می کنم .

*برخلاف دوره های قبل که ثبت نام  نیم ساعت قبل از حرکت صورت می گرفت در این دوره از ده روز جلوتر بلیط ها بین شهروندان توزیع شده است با این وجود پیش بینی می کنید که چند نفر در این دوره حضور داشته باشند ؟

ـ با توجه به این که برای اولین بار جوایز ارزنده ای نظیر « یک دستگاه پراید ـ 25 دستگاه دوچرخه ـ 10 ربع سکه ی بهار آزادی ـ 20 دست گرمکن ورزشی ـ 30 ست ورزشی تک نفره و ... » در نظر گرفته شده و جمعی از دستگاه های دولتی پای کار است و از طرفی قرار است این دخداد به صورت زنده از شبکه ی سه سراسری و سیمای خوزستان پخش شود بی شک  نسبت به دوره های قبل جمعیت قابل توجهی در این پیاده روی خانوادگی حضورر خواهند داشت .

*با توجه به این که جوایز ارزنده ای در این دوره درنظر گرفته شده به خاطر این که حق شهروندان پایمال نشود و همانند دوره های قبل هر نفر چند تعرفه را به نام خود ثبت نکند ، چه تدابیری برای رفع این مشکل اندیشیده اید ؟

ـ  با توجه به این که 100 هزار بلیط توذیع شده و یا در حال توذیع است ؛ به هنگام قرعه کشی نام فرد قرائت می شود و اگر فردی که با همین نام تعرفه ای را ارائه نماید شماره ی سریال آن با ته برگ تطبیق داده می شود و اگر درست نباشد بلیط های بعدی آن فرد نیز با در نظر گرفتن نام پدر کلا ابطال می شوند و برای بار دوم آن شخص نمی تواند در قرعه کشی شرکت کند اما چون ممکن است مثلا فردی به نام حسن حسن دوست بین برندگان بعدی اعلام شود ولی نام پدرش با فرد قبلی  یکسان نباشد در چنین شرایطی  حق آن فرد برنده محفوظ خواهد بود .


*ساعت شروع در تعرفه های 7:30  صبح روز جمعه 27 اسفند 1395 در نظر گرفته شده ، آیا  شهروندان در این ساعت می بایست در حرم دانیال نبی(ع) تجمع کنند و حرکت با تأخیر آغاز خواهد شد یا این که دقیقاً رأس ساعت اعلام شده  پیاده روی شروع می شود ؟

ـ به نکته ی  خوبی اشاره کردید ، هدف ما این است که  ساعت 7:30 صبح حرکت کنیم لذا از شهروندان انتظار دارم که نیم ساعت قبل از ساعت اعلام شده در آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) حضور داشته باشند .

 

*آیا تیم بازرسی هم در طول مسیر در نظر گرفته شده تا جلوی آن دسته از افرادی که در راهپیمایی شرکت نمی کنند و در همان پارک میراث حضوردارند تا فقط در  قرعه کشی شرکت کنند ؟

ـ هدف اصلی ما  جدای جوایز ارزنده ای که در نظر گرفته شده ، ایجاد فرهنگ سازی برای حضور در پیاده روی های خانوادگی است و هم چنین مهم سلامتی جسم است و بی شک مردم  شوش آن قدر فهیم هستند که به خود اجازه ندهند اقدام به چنین کاری نکنند ، اما با این وجود به صراحت بگویم که نمی تواند ضریب خطا را در این راستا به صفر رساند .


*چه دستگاه هایی در این راه یار و یاور شما بوده اند ؟

ـ فرمانداری شهرستان شوش ـ شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش ـ شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ـ گروه صنایع کاغذپارس ـ شرکت شیر پگاه خوزستان ـ شرکت حریر خوزستان ـ شهرداری های الوان ، شاوور و  فتح المبین ـ ادارات صنعت ، معدن و تجارت ـ میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ـ اوقاف و امور خیریه ـ انجمن روزنامه نگاران ـ توزیع برق شوش و الوان ـ مرکز بهداشت ـ نیروی انتظامی ـ پلیس راهور ـ تبلیغات اسلامی ـ سیمای مرکز خوزستان ـ شبکه ی سه سراسری ـ هیئت های ورزشی خصوصاً هیئت ورزش های همگانی و ... با قدم ـ قدم و یا مساعدت مالی  خود در این راه ما را یار و یاور بوده اند.

*حرف پایانی شما چیست ؟

ـ در پایان ضمن این که از کلیه ی شهروندان دعوت می کنم که در این پیاده روی بزرگ شرکت کنند ؛ از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که از ابتدا تا پایان سال 1395 در تمام عرصه های ورزشی در کنار ما حضور داشت و از پوشش خبری رخدادهای ورزشی دریغ نکرد کمال تشکر و قدردانی را از مدیر مسئول این پایان اعلام می کنم .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست