04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۱۷1102

رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای شوش به عنوان دبیرکانون پیشکسوتان این هیئت در خوزستان منصوب شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

حسن محتشم رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و باستانی شوش  طی حکمی ب عنوان دبیر کانون پیسکسوتان ورزشهای باستانی و زورخانه ای استان خوزستان منصوب شد.

 

 

 

 

احسان افخمی رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای استان خوزستان بعد این که دید حسن محتشم رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و باستانی شهرستان شوش علاوه بر به وجود آوردن یکدلی و همزبانی بین علاقه مندان به این رشته و همچنین پیگیری های قابل توجه برای ساخت زورخانه در شهرستان شوش است ، بر همین اساس وی را به عنوان دبیرکانون پیشکسوتان زورخانه ای باستانی استان خوزستان منصوب کرد .

 

احسان اله افخمی رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و باستانی استان خوزستان طی حکمی حسن محتشم را به سمت دبیر کانون پیسکسوتان ورزشهای باستانی و زورخانه ای استان خوزستان منضوب کرد.

 

این انتصاب برای جامعه ی ورزش شهرستان شوش یک افتخار است  ، چون هر کسی به این مسئولیت و آن هم برای پیشکسوتان برنامه ریزی کند حداقل می بایست بیش از 30 سال سابقه ی کاری داشته باشد اما حسن محتشم به خاطر لیاقت و شایسته گی اش در این پست منصوب شده است .

 

اینجانب به عنوان مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و رئیس انجمن روزنامه نگاران این انتصاب را به حسن محتشم تبریک می گوید .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست