04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۲۷1708

سرپرست جدید هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء شهرستان شوش منصوب شد

از طرف کیامرث حاجی زاده ، رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان خوزستان و تأیید مدیر کل اداره ی ورزش و جوانان شریف احمدی به عنوان سرپرست این هیئت در شهرستان شوش منصوب شد .

 متن این ابلاغ به شرح زیر است :

 

جناب آقای شریف احمدی

 سلام علیکم

با توجه به تعهد ، توانایی و علاقه مندی شما در امور  ورزش بیماران خاص ؛ جنابعالی را به عنوان سرپرست هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای شهرستان شوش منصوب می نمایم .

امید است با در نظر گرفتن جوانب شرعی و قانونی و با هماهنگی مسئولین محترم شهرستان در راه خدمت به بیماران خاص ، تمام  تلاش و سعی خود را در جهت ورزش به عمل آورید

با تشکر

کیامرث حاجی زاده

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان خوزستان

شایان ذکر است شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش می باشد که از این به بعد علاوه بر این که می بایست دبیر و کابینه ی خود را معرفی کند در رشته های  « بدمینتون ـ تنیس روی میز ـ شطرنج ـ دارت و تیراندازی با تفنگ بادی » برای اعضای انجمن های « تالاسمی ـ هموفیلی ـ دیابت ـ پیوند اعضاء و ام اس » می بایست تقویم ورزشی خود را بر اساس آئین نامه ی هیئت تنظیم و برگزار نماید .

انجمن روزنامه نگاران و پایگاه خبری تحلیلی شوش نیز این انتخاب شایسته را به شریف احمدی تبریک می گوید و برای ایشان آرزوی موفقیت می نماید .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست