04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۱۰1237

پرسپولیس شوش دومین رقیب خود را در اولین میزبانی شکست داد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز جمعه 10 مهر 1394 ساعت 15:30 همزمان با عید غدیر خم پرسپولیس شوش در دومین بازی خود و اولین میزبانی با ادای احترام به کاپیتان پرسپولیس تهران«زنده یاد هادی نوروزی» و اعلام  یک دقیقه سکوت توسط داور مسابقه با به ثمر رساندن یک گل ؛ استقلال رامهرمز را شکست داد .

 

 

 

 

به گزارش "شوش نیوز"، پرسپولیس شوش و استقلال رامهرمز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان خوزستان در مرحله رفت در چمن شماره یک ورزشگاه جهاد پهلوان تختی شهرستان شوش و با حضور بیش از 200 نفر تماشاگر به داوری عبدالنبی پور خلف  و کمک های محمد جعفریان ،جاسم هاشمی (هر سه از شهرستان خرمشهر) و کمک داور چهارم صادق ایزدی اصل از (شهرستان دزفول ) در هوایی با رطوبت بالا به مصاوف هم رفتند که پس از 90 دقیقه تلاش با گل دقیقه 70 محمدظهیری بازیکن شماره (10) به سود پرسپولیس خاتمه یافت .  

 

این بازی با نظارت حسین نبی زاده به عنوان نماینده ی هیئت فوتبال استان خوزستان از شهرستان شوشتر و محمدحسین معتمدی فر  به عنوان ناظر کمیته ی داوران هیئت فوتبال استان خوزستان، دقیقاً  در ساعت علاوه شده ی قبلی یعنی 15:30 آغاز گردید .

 

شایان ذکر است رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ـ عبدالرضا لالوند نایب رئیس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا ـ علیمحمد خردمند و عبدالحسن احمدی به ترتیب رئیس و نایب رئیس هیئت فوتبال شوش از نزدیک این بازی را مشاهده کردند .


 

اما گزارش فنی این دیدار را به شرح زیر  در معرض دید مخاطبین شوش نیوز قرار می دهم :

 

اخطار (پرسپولیس شوش ) :

 

هادی دیناروند بازیکن شماره(6) در دقیقه ی (40) ـ رضا لطیفی بازیکن شماره(10) که از دقیقه ی 86 وارد بازی شده بود در دقیقه (93 ) کارت زرد دریافت نمود .

 

اخطار (استقلال رامهرمز ) :

 

محمدرضا کلاهی بازیکن شماره(17) در دقیقه(27) و حبیب کرد زنگنه  بازیکن شماره(8) که تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت .

 

اسامی بازیکنان پرسپولیس شوش :

 

مجید زهیری(دروازه بان) ، هادی دیناروند (از دقیقه 59 جای خود را به حسین دلفی داد ) ، سید خنیفر ساعدی ، جاسم محمدی ( از دقیقه 45 جای خود را به علی منصوری داد ) ، مهدی گلچین ، قاسم کعب (از دقیقه 86 جای خود را به رضا لطیفی داد )، حامد محمودی ، محسن حیدری آل کثیر ، علی چایانی (کاپیتان) ، مسعود ابراهیمی و محمد ظهیری

 

سرمربی: امین نیسی ///// مدیر فنی : سعید زبیدی

 

اسامی بازیکنان استقلال  رامهرمز :

 

صالح شهریاری(دروازبان ـ کاپیتان ) ، رضا خواجه میری شاد ، مجتبی نوذری ، حسین ملاوری، میلاد ممبینی ، عیسی موسوی ( از دقیقه 72 جای خود را به جواد حلیبی داد ) ،  حبیب کرد زنگنه  (از دقیقه 83 جای خود را به سید سجاد آهنج داد ) ، ستار میرسالاری  ، محمدرضا کلاهی ، سعید ادهمی  و حسن شاه حسینی ( از دقیقه 88 جای خود را به حسن نظری داد )

 

سرمربی: محمود احمدی


 

شرح گل :

 

پرسپولیس شوش (1) ـ  استقلال رامهرمز (0) : (دقیقه 70، بازیکن شماره 15 محسن حیدری آل کثیر ): با عبور از ستار میرسالاری  پاس طلایی خود را به محمدظهیری بازیکن شماره 10 رساند و این بازیکن بدون وقفه توپ را وارد دروازه ی تیم استقلال رامهرمز نمود که با این تک گل در پایان 90 دقیقه با همین نتیجه بازی خاتمه یافت .

 

شرح بازی:

 

دو تیم با توجه به دمای گرمای هوا و رطوبت 75 درصدی در شوش و  در نیمه اول بازی بی هدفی را به نمایش گذاشتند و البته به نظر می رسید امین نیسی  روی این مساله برنامه ریزی خاصی کرده بود. سرمربی پرسپولیس شوش  با توجه به این ویژگی شوش  از بازی تیم استقلال رامهرمز که تا دقیقه ی 90 مشخص نشد به چه سبک و شیوه ای توپ می زند ، زهر خود را در نیمه دوم زد و با استفاده از سرعت  و قدرت بازیکنانش توانست با یک گل از حریف پیش بیفتد.


 

استقلال رامهرمز هرچند سبک بازی اش نامشخص بود اما از همان دقیقه ی اول یار گیری من تو من و پرسینگ را آغاز کرد که معلوم بدون با شناخت قبلی که به پرسپولیس شوش دارد به دنبال این است  که گل نخورد و به حداقل گرفتن یک امتیاز به خانه برگردد .

 

پرسپولیس شوش بعد از دقیقه 70 که تک گل بازی را به ثمر رساند ، استقلال رامهرمز را تا حدودی به خود آورد که از لاک دفاعی  خود را رها کند و به دروازه ی پرسپولیس حمله کند اما در 10 دقیقه مانده به اتمام بازی هر چه زد یا به در بسته زد و یا مجید زهیری دروازه بان پرسپولیس موفق ظاهر شد .

 

اما هر چه به دقایق پایانی مسابقه نزدیک تر می شدیم ، پرسپولیس شوش احتیاط را در دستور کار خود قرار داد تا از تک گل خود محافظت کند که این کار به بار نشست و بازی با همین نتیجه به پایان رسید .


 

 

اتفاق ویژه:

 

اولین پیروزی پرسپولیس شوش  در هفته دوم در شرایطی رقم خورد که آنها  با دستان خالی و صرفا با استفاده از غیرت و تعصب مربیان و بازیکنان به این پیروزی رسیدند . این تیم برادری خود را به جامعه ی ورزش شوش ثابت نمود و اینک نوبت به مسئولین دستگاه و هواداران است که آستین همت را بالا بزنند و با مساعدت های خود برای کسب پیروزی های بعد به آنها روحیه بدهند .


 

حاشیه بازی:

 

ـ به دنبال آمبولانس می گشتم که یک خوروی شخصی توجه مرا به خود جلب کرد که بر روی آن اتیکت هایی وجود داشت که بر روی آن نوشته شده بود « اورژانس 115 » اما نه رنگ خودرو به ماشین های فوریت های پزشکی می خورد و نه آرمی بروی آن وجود داشت ، جلوتر رفتم و مشاهده کردم که آژیری که بر روی خودرو نصب شده سیم رابطش همینطور در درون خودرو آویزان است  ، بعد متوجه شدم که این وسیله ی نقیله ، ماشین شخصی مربی دروازه بانان پرسپولیس شوش است که به خاطر عدم همکاری شبکه ی بهداشت و درمان برای حضور آمبولانس ، برچسب های آهن ربایی به درها و کاپوت ماشین نصب کرده اند که آن را به جای آمبولانس معرفی کنند که البته تا کنون کارساز هم بوده است .


 

*داوران این مسابقه در حالی که نیمه دوم از گرما و شرجی کاسته شده بود و می شد 45 دقیقه را کامل برگزار کنند ، اما همانند نیمه ی اول 3 دقیقه بازی را قطع کردند به بهانه ی تنفس و آبخوری .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست