04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۲۲1370

پرسپولیس شوش در خانه متوقف شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یک شنبه 22 آذرماه 1394 ساعت 14 در چمن شماره یک ورزشگاه جهان پهلوان تختی شوش پرسپولیس شوش در یازدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های خوزستان رو در روی جنوب شیبان صف آرایی کرد و با نتیجه تساوی در مقاومت این تیم متوقف شد .

 

 

 

 

دو تیم به داوری ایمان شاو ولی از شهرستان ایذه و کمک داوران « مازیار معتمدنیا از شهرستان باغملک  و مجید مولایی از شهرستان ایذه  » و داور چهارمی « صادق ایزدی اصل از سردشت دزفول ) در حالی به مصاف هم رفتند که پرسپولیس شوش  نیم نگاهی به بازی دو تیم هم نام استقلال خرمشهر و رامهرمز تعقیب کنندگان جدی خود داشت و به همین دلیل نتیجه ی لازم را به دست نیاورد که با کسب 26 امتیاز همچنان با خیالی آسوده بر صدر جدول تکیه بزند .

 

حسین نبی زاده ( از شهرستان دزفول ) به عنوان نماینده ی هیئت فوتبال استان خوزستان در این مسابقه حضور داشت اما از نماینده ی کمیته داوران خبری نبود .

 

معرفی بازیکنان تیم پرسپولیس شوش :

 

مجید زهیری ـ سید خضر ساعدی ـ مسعود ساعدی ـ مسعود ابراهیمی ـ هانی نژاد تمیمی ـ مهدی گلچین ـ علی چایانی(کاپیتان) ـ جاسم مهدی ـ رضا لطیفی نسب ( از دقیقه ی 70 حسین دلفی وارد بازی شد ) ـ علی منصوری ( از دقیقه ی 73 محسن حیدری آل کثیر وارد بازی شد ) ـ قاسم کعب و یوسف آل کثیر ( از دقیقه 89 حامد محمودی وارد بازی شد .


 

کادر فنی :

 

سرپرست (علی کثیر ) ـ سرمربی ( امین نیسی ) ـ مربی (سعید زبیدی ) ـ تدارکات ( هادی کرمی )

 

اخظار :

 

علی منصوری (دقیقه 18 ) و جاسم مهدی ( دقیقه 76 )

 

زننده ی گل :

 

یوسف آل کثیر دقیقه ی 58 ( از روی نقطه ی پنالتی )

 

اسامی تیم جنوب شیبان :

 

علی شماخته ـ رشید حزبا زاده ـ رسول  بنی تمیمی ـ مرتضی چعباوی ( از دقیقه ی 52احمد سعیدیان وارد بازی شد ) ـ ایوب حیدری ـ سجاد تمیمی ـ مسعود شریفی یار ـ مکی بدوی ـ حسین بقلانی ( از دقیقه 60 محمد جنامی وارد بازی شد ) ـ حسن سواری و محمد آگنیووی


 

کادر فنی :

 

سرپرست ( عباس منصوری ) ـ سرمربی ( ایوب غزی ) ـ مربی ( مجاهد یراحی ) ـ تدارکات ( نادر صالحی زاده)

 

اخطار :

 

رشید حزبا زاده ( دقیقه 70 ) ـ سجاد تمیمی ( دقیقه 80 ) و محمد جنامی(دقیقه ی 90 پس از این که گل را به ثمر رساند پیراهن را ازتن خارج نمود و داور به وی کارت زرد نشان داد )

 

زننده ی گل :

 

محمد جنامی ( دقیقه ی90  )

 

تیم پرسپولیس شوش که میزبان تیم جوان و باانگیزه جنوب شیبان بود، نتوانست از سد حریف خود بگذرد و با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد. این دیدار در حالی به اتمام رسید که دو تیم از نحوه قضاوت داوران رضایت داشتند.

 

مطلع شدن از نتیجه ی استقلال رامهرمز و استقلال خرمشهر

 

وقتی که حسن احمدی دبیر هیئت فوتبال شهرستان شوش مطلع شد دیدار حساس تیم های استقلال رامهرمز و استقلال خرمشهر، در اواسط نیمه دوم به دلیل ایجاد درگیری نیمه تمام مانده  در حالی که نتیجه یک برصفر به سود استقلال رامهرمز دنبال می شده  ، به خاطر تنش هایی که میان بازیکنان دو تیم و سپس بین بازیکنان استقلال خرمشهر با داور مسابقه ایجاد می شود نیمه تمام باقی ماند تا پرونده این مسابقه به کمیته انضباطی هیئت فوتبال خوزستان حل و فصل شود ، پرسپولیس متوجه می شود که هرکدام از تیم ها به عنوان برنده معرفی شود برسکوی اول جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های خوزستان قرار خواهد گرفت ، لذا عزم خود را جزم نموده تا در دو هفته ی باقیمانده از مرحله ی رفت 6 امتیاز را کسب نماید و در مقابل منتظر لغزش تعقیب کنندگان خود بماند که جشن قهرمانی نیم فصل را بگیرد .

 

در حاشیه :

 

1 ـ در دقیقه ی 60 دیدار بین تیم های پرسپولیس شوش و جنوب شیبان  ، ایمان شاه ولی داور میدان بدلیل کشیدگی عضله ران ناچار پس از 6 دقیقه وقفه به خاطر مداوا نتوانست قضاوت خود را ادامه دهد و لذا زمین را ترک نمود و ادامه ی قضاوت را مازیار معتمدنیا  کمک داور اول سوت زد و صادق ایزدی اصل که تا قبل از این داور چهارم بود ، به عنوان کمک داور دوم با معتمدنیا در این قضاوت همکاری نمود . چنین مواردی در فوتبال ایران به ندرت پیش می آید که البته یکی از دلایل آن نا آماده بودن داور در نرمش ها و حرکات جسمانی می باشد .


 

2 ـ در این مسابقه نماینده ی کمیته ی داوران حضور نداشت که نماینده ی هیئت فوتبال خوزستان پس از مصدوم شدن داور  برای مشخص شدن کسب تکلیف به ناچار طی تماس تلفنی با کمیته ی داوران هیئت فوتبال استان خوزستان اقدام به تعویض داور نمود .

 

3 ـ در دقیقه 80 که سجاد تمیمی به خاطر خطا ؛  اخطار گرفت ، داور سهواً کارت قرمز را بالا برد ولی بلافاصله آن را با کارت زرد تعویض نمود و باید شهامت داور را ستود که جلوی تماشاگران به اشتباه خود پی بردو بلافاصله تصمیم خود را عوض کرد که این کار از بروز یک تنش جلوگیری کرد .

 

4 ـ درب ورودی چمن شماره ی یک از ضلع غربی که به سمت جایگاه تماشاگران راه دارد در حالی که سه قفل آویز بر روی آن نصب است اما درب همچنان باز است که هر آن ممکن است اتفاقی رخ دهد .

 


 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست