04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۰۳1393

چهارمین جلسه ی شورای ورزش شهرستان شوش در سال 1394 بدون حضور مسئولین ادرات برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 2 دیماه 1394 ساعت 10:15 دقیقه ی صبح(با 45 دقیقه تأخیر) ، چهارمین جلسه ی شورای ورزش شهرستان شوش بدون حضور مدیران دستگاه های دولتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

فرماندار شهرستان شوش ضمن خیر مقدم به مسئولین هیئت های ورزشی ، کانون انتقاد خود را به رئیس اداره ی ورزش و جوانان برد و در این راستا گفت : اگر عده ی قلیلی از مسئولین ادارات عضو شورای ورزش نمی آمدند بی شک آنها رو مورد انتقاد قرار می دادم ، اما چون اکثراً حضور ندارند  احتمال می دهم که دعوت نامه به دست آنها نرسیده وگرنه غیبت مسئولین غیر قابل تحمل در این جلسه خواهد بود و من از رئیس اداره ی ورزش می خواهم که دلیل یا دلایل عدم حضور مسئولین را  پیگیری نماید تا همه چیز روشن شود .

 

وی در ادامه گفت : یکی از مصوبات این جلسه معرفی فردی به عنوان مسئول دبیرخانه شورای ورزش باشد تا از این به بعد هم به صورت جدی پیگیر دعوت از مسئولین باشد و هم مصوبات را تا مرحله ی اجرایی شدن دنبال کند و چنانچه به این موضوع در جلسه ی آینده بی توجهی شود از برگزاری جلسه ی شورای اداری ورزش جلوگیری خواهم نمود .

 

نجاتی ضمن تشکر و قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش که برای اعزام تیم پرسپولیس شوش به مسابقات برون شهری وسیله ی ایاب و ذهاب در اختیارشان می گذارد به سایر اعضای شورای ورزش انتقاد کرد و گفت : نباید تمام جور به گردن شهرداری و شورای شهر باشد ، لذا اداره ی ورزش و جوانان می بایست  اداراتی که مینی بوس دارند را شناسایی نموده و همچنین سایر اداراتی که قادر به تأمین پذیرایی و مواد غذایی هستند را در جلسه ی بعدی که می بایست طی چند روزآینده برگزار شود را دعوت  کنید تا هر دو هیئت فعال ورزشی را به یکی از شرکت ها معرفی کنند تا از این به بعد تأمین هزینه های مورد نیاز  را تقبل نموده و تیم های ما از این نابسامانی خارج شوند .


 

رئیس شورای ورزش شهرستان شوش در ادامه پیگیر افتتاح شماره حساب صندوق حمایت از ورزشکاران شد و به محض مطلع شدن از این که این صندوق دایر شده است برای شروع تقبل نمود که مبلغ 5 میلیوریال را به حساب این صندوق تا 24 ساعت آینده واریز نماید .

 

رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش شمن  دادن خبر تشکیل دبیرخانه ی شورای ورزش به برنامه های ورزشی انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت : مسابقات کاراته غرب کشور در سالن یادگار امام شوش با حضور چهار استان در دو بخش کاتا و کمیته برگزار که در این مسابقات، شهرستان شوش به مقام اول رسید و تیم لرستان دوم شد.

 

 

 

وی در ادامه به میزبانی شهرستان شوش در دو مرحله از اردوی آمادگی تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دور دوم اردوی آمادگی این تیم‌ها در هفت تپه در حال انجام است.

 

وی همچنین به تشکیل اتاق فکر ورزش شوش با دعوت از بعضی از پیشکسوتان ورزش ، احداث دو رخت کن و سرویس بهداشتی برای زمین‌های چمن و تهیه تشک کشتی برای  سالن کشتی شهرک بهرام ، از جمله مهم ترین دستاوردهای اداره ورزش و جوانان شوش در ماه‌های اخیر اشاره کرد.


 

سرانجام در مهم ترین بخش از نظرات مطرح شده توسط مسئولیت هیئت ها ، مهندس سعید مهرپرور  رئیس شورای اسلامی شهر شوش به زمین های خاکی فوتبال شوش در محوطه ی میراث فرهنگی اشاره کرد و عنوان نمود : سال هاست که میراث فرهنگی تیرک های دروازه ی این میادین را برده و این منطقه به تجمع  افراد آلوده به مواد مخدر شده که در این راستا میراث فرهنگی قول داده بود که این زمین ها مجدداً احیاء شوند و نیاز است در جلسه ی آینده از رئیس اداره ی میراث فرهنگی نیز دعوت شود تا پایبند قول هایی که داده شود . در پایان رئیس اداره ی ورزش و جوانان شوش از برگزاری مسابقات زیبایی اسب در سطح ملی خبرداد و گفت : این مسابقات قرار است به مدت دو روز در ورزشگاه تختی شوش برگزار شوند که نیاز به همکاری شهرداری و شورای شهر می باشد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست