04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۰۲1459

نوجوانان شمشیر شوش در خانه متوقف شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 14:30 دقیقه تیم نوجوانان شمشیر در سومین بازی خود از سری مسابقات لیگ نوجوانان خوزستان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شوش به مصاف تیم شاهین باغ ملک رفت و با نتیجه ی 1 بر 1 در مقابل این تیم متوقف شد .

 

در حالی که به دعوت کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان شمشیر جهت تهیه ی گزارش به ورزشگاه جهان پهلوان تختی رفته بودم ، قبل از شروع بازی ، سعید بوستانی نماینده ی هیئت فوتبال استان خوزستان از من پرسید که با کدام تیم هستی ؛ و وقتی که متوجه شد خبرنگار هستم از من خواست که کار خبرنگاری خود را نشان دهم ؛ وقتی هم که 4 تا کتاب خبرنگاری را جلوی خود دید گفت : « این کارت های برای من یک ریال ارزش ندارند ، من کارت خبرنگاری را قبول دارم که هیئت فوتبال شهرستان شوش صادر کرده باشه و لذا مرا به بیرون از ورزشگاه هدایت  کرد . من هم که نتوانستم گزارش بازی را تهیه کنم از روی جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی شدم که ناگهان متوجه شدم نه خبری از ناظر داوران است و نه داور چهارم . و به همین منظور بین دو نیمه از این نماینده ی به ظاهر مقرراتی پرسیدم چرا بدون حضور داور چهارم اجاره ی آغاز بازی را دادید ؟


 

ایشان در جواب گفت « داور چهارم جز ملزومات بازی نیست »

 

پرسیدم : کدام  قانون و کدام کشور  گفته است که داور چهارم جز ملزومات بازی نیست ؟ اگر یکی از داوران آسیب ببیند آیا بازی باید تعطیل شود ؟

 

در پاسخ گفت : در چنین شرایطی خود  به جمع داوران اضافه خواهم شد .

 

پرسیدم : آیا کارت داوری داری ؟ سکوت حکم فرما شد و پس از چند لحظه گفت : وقت نیاز به کارت داوری نیاز نیست باید بازی را ادامه داد .

 

نکته ای دیگر در این بازی زمانی است که وقتی داور وسط وقت اضافه را آغاز نمود بدون این که تابلو را بالای سر بگیرد و زمان را نشان دهد ، انگشت اشاره را بالا برد و یک دقیقه را به بازیکنان تماشاگران نشان داد .

 

 

که بهترین گزینه برای پاسخگویی به سئوالات من  ؛ رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ، علیمحمد خردمند رئیس هیئت فوتبال شوش و جعفر دیناروند و حسن ظهیری داوران سطح ملی  گذشته و حال شوش می باشند که هر کدام از نامبردگان پاسخ مرا بدهد در واقع پاسخی است به سعید بوستانی که در بازی های آینده به جای ناظر داوری اظهار نظر نکند .

 

1 ـ آیا کارت داوری نشریات برای حضور در ورزشگاه ها از درجه ی اعتبار ساقط هستند ؟

 

2 ـ آیا تاکنون هیئت فوتبال یا اداره ی ورزش و جوانان برای اصحاب رسانه و مطبوعات مستقیم کارت خبرنگاری صادر کرده است ؟

 

3 ـ آیا داور چهارم جز ملزومات اصلی هر بازی به حساب نمی آید ؟

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست