04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۱۱۹4251

داریوش پارسا مدافع سلامتی که روزانه 16 ساعت در مرکز کرونا خدمت رسانی کرد

به قلم ـ عباس کرم الهی

داریوش پارسا ، هنرمندی که به اقتضای شغلش از 23 فروردین ماه  تا 30 بهمن ماه 1399 ، 16صبح ها در پایگاه  بهداشتی و درمانی شماره یک شهری و عصرها  تا شب در مرکز کرونا  به صورت کشیک  پذیرش مرکز  16 ساعته  به مراجعه کنندگان به مرکز کرونا خدمت رسانی کرده است .

 

داریوش پارسا  متولد 3 تیرماه 1350 که جوانی خود را در راه ورزش و با عناوین « داور ـ سرمربی و مربی» تقدیم نمود و در کنار آن به خبرنگاری رو آورد و در ابتدا با هفته نامه ی فجر خوزستان همکاری می کرد و در کارنامه ی خود بازیگری در تئاتر را نیز یدک می کشد ؛ اکنون به عنوان معاون فرهنگی مدیر گروه تئاتر اندیشه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد .


 

انتظار می رفت که به پاس زحماتش که روزانه 16 ساعت در سنگر بهداشت انجام وظیفه کرده مورد عنایت  مدیر شبکه ی بهداشت و درمان قرار می گرفت و در روز پرستار که از مدافعان سلامت تجلیل شد از این مدافع سلامت هم تجلیل می شد و یا حداقل از طرف اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد توجه قرار می گرفت .


 

امید است در آینده این مدافع سلامت گمنام مورد توجه قرار گیرد هر چند تا جایی که از ایشان اطلاع دارم  داریوش پارسا انتظار تجلیل را از هیچکس ندارد و برای رضای خدا انجام وظیفه می کند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست