04202024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۹۲۳3535

جلسه ی حلقه ی صالحین شهید احمد حیاری برگزار شد

ساعت 16 روز چهارشنبه 21 آذرماه 1397 جلسه ی حلقه صالحین شهید احمد حیاری « سانس کیک بوکسینگ» زیر نظر مربیان و اساتید بسیجی این شهرستان با محوریت « اخلاق و منش پهلوانی » در باشگاه فرهنگی ورزشی صالحین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ؛ در این جلسه یکی از استاتید بسیجی با تأسی از روایات ائمه ی اطهار(ع) پیرامون اخلاق و منش پهلوانی گفت : اهميت تبيين مؤلفه هاى سبک زندگى اسلامى بر كسى پوشيده نيست. يكى از مؤلفه ها، چگونگى تفريحات در سبک و روش زندگى است و از جمله تفريحات، پرداختن به ورزش مى باشد. امروزه ورزش در زندگى معاصر از اهميت خاصى برخوردار شده است و ما شاهد گسترش پديده ورزش هستيم. هم رشته هاى ورزشى گسترش پيدا كرده و هم علاقه مندان به ورزش بيشتر شده است. در ادامه احادیثی از بزرگان در خصوص ورزش کردن گردآوری شده است. پیامبراکرم(ص) می فرماید « المُؤمِنُ القَوِیُّ خَیرٌ و أحَبُّ إلَی اللَّهِ مِنَ المُؤمِنِ الضَّعیفِمؤمنِ /// نیرومند نزد خداوند بهتر و محبوب‏تر است از مؤمن ضعیف »و یا  امام صادق(ع) در حدیثی فرموده است « دَخَلَ النَّبِیُّ ذاتَ لَیلَهٍ بَیتَ فاطِمهَ و مَعَهُ الحَسنُ و الحُسَینُ‏ علیهم السلام فَقالَ لَهُما النَّبِیّ‏صلی الله علیه وآله قُوما فَاصطَرِعا ، فَقاما لِیَصطَرِعا /// پیامبر شبی به خانه فاطمه رفت و حسن و حسین با او بودند.پیامبر به آن دو فرمود : “برخیزید و کشتی بگیرید”.آن دو بزرگوار برخاستند و کشتی گرفتند»

وی در پایان با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی(ع) گفت : امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) فرموده است « من یعمل یزدد قوةً ، من یقصر فی العمل یزدد فترة /// هر کس کار (بدنى ) کند قوى تر شده ، وهر کس در کار کردن کوتاهى نماید، ضعیف تر خواهد شد.» در واقع همین حدیث این درست را به ما می دهد که باید تمرینات ورزشی را جدی بگیریم و در کنار آن منش پهلوانی را  سرلوحه ی کار خود قرار دهیم و بدانیم که قهرمان واقعی شهیدان اسلام هستند و اگر شما ورزشکاران  مقامی را کسب کنید بدانید که ادامه دهنده ی راه شهیدان هستید چون شهدای ورزشکار در سبک زندگی خود منش پهلوانی را به دیگر ورزشکاران در وصیت نامه های خود توصیه نموده اند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست