03292024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۲۰۸3090

ورزش باستانی و زورخانه ای شوش نیازمند توجه و حمایت جدی است

تهیه و تنظیم ـ  عباس کرم الهی

ورزش باستانی، پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شوش به رغم قدمت طولانی و کهن آن به دلیل نبود گود زورخانه و حمایت لازم مسئولین مغفول مانده است.

به گزارش شوش نیوز ؛ حسن محتشم نایب رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای استان خوزستان و شهرستان شوش در گفت و گویی کوتاه از عدم همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شوش برای زمینی که به منظور احداث گود زورخانه در نظر گرفته شده خبر داد و در این خصوص خاطر نشان نمود : در حالی که سه بار با مسلم سگوند از اعضای شورای اسلامی شهر در دوره ی پنجم و همچنین شهردار شوش و سایر اعضا داشته ام متأسفانه هیچگونه توجهی  نداشته اند لذا  پیگیری مجدد و رفتن به  شورا و یا شهرداری جز  برای ضایع شدن خودم چیز دیگری دربر ندارد .

وی افزود : جا دارد از پیگیری های رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان و دکتر غزی سرپرست فرمانداری که استقبال خوبی از ما برای زمین زودخانه  داشته است قدردانی خود را به عمل می آورم .

شایان ذکر است حسن محتشم در حال حاضر با توجه به مأموریت رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای ، مدیریت مستقیم هیئت استان را برعهده دارد . و از دوره ی چهارم شورای اسلامی شهر شوش پیگیر احداث سالن و گود ورزش های زورخانه ای و پهلوانی بوده است .

حسن محتشم   از روز چهارشنبه 9 اسفند 1396 الی جمعه 11 اسفند 1396 به جای احسان الله افخمی رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان خوزستان  و در حضور روئسای هیئت های شهرستان های « شوشتر ـ مسجدسلیمان ـ بهبهان ـ ماهشهر ـ خرمشهر ـ دزفول و اندیمشک» بنا به دعوت مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش های پهلوان و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایرانن در استان یزد حضور می یابد و گزارش کار هیئت استان  و شهنرستان شوش را ارائه می دهد .

آیا بهتر نیست توجه ویژه و جهادی به احداث سالن و گود ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شوش داشته باشیم تا با روحیه ی خوبی در این مجمع عمومی حضور یابد ؟

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست